ניידת השיטור והמשאית לאחר שננטשה על ידי הגנב (צילום: פרטי)
ניידת השיטור והמשאית לאחר שננטשה על ידי הגנב (צילום: פרטי)

כמו בהוליווד: מרדף משטרתי ברחובות מודיעין אחרי גנב משאית

ביום ראשון בערב נגנבה משאית מחניה בשכונת הנחלים במודיעין. ניידת שיטור עירוני פתחה במרדף אחרי הנהג שנסע כנגד כיוון התנועה: "הוא כמעט עלה על רכב וכמעט הרג משפחה, זה היה נורא מסוכן"

פורסם בתאריך: 18.12.19 16:53

מרדף ברחובות מודיעין התרחש השבוע אחרי גנב רכב: בערב יום ראשון,  15.12, בשעה 21:00 נגנבה משאית גרר מחניה ברחוב עמק החולה בשכונת הנחלים בעיר. ניסים גז, 45, בעל המשאית, ונהג ב'גרר האחים גז' הזעיק ניידת שיטור עירוני, שבמקרה עברה ברחוב, וביחד הם פתחו במרדף אחרי המשאית הגנובה.

השוטרים עקפו את הגנב וניסו לגרום לו לעצור, אולם החשוד ניסה להתחמק מהניידת וסטה במהירות לעבר רחוב עמק דותן, כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה. לאחר שנכשל בניסיונות ההימלטות עם המשאית, נכנס הגנב עם המשאית אל תוך הפארק ברחוב עמק דותן, התנגש בספסל, עצר את המשאית ויצא ממנה. לדברי גז הוא הצליח להתחמק ולברוח בריצה, המשאית הוחזרה לבעליה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"ביום ראשון ישבנו עם המשפחה בסלון ומדי פעם יצאנו לחצר", מספר גז, נשוי ואב לשניים בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "היו אנשים ברחוב – רצים ועושים ג'וגינג, המשאית חנתה בקצה הרחוב מתחת לפנס והכל היה מואר ופעיל. אשתי אמרה לי שהיא שומעת מנוע פועל, אבל לא הבנו שיש שם גנב. לפני שנוסעים במשאית צריך לתת למנוע לעבוד כמה דקות. בסוף אשתי שמה לב שהאורות של המשאית נדלקים ואני קפצתי מקומה ראשונה עד לרחוב וראיתי את המשאית שלי מחכה ברמזור האדום אחרי כמה רכבים שעמדו שם".


המשאית לאחר שהוחזרה (צילום: פרטי)

המשאית לאחר שהוחזרה (צילום: פרטי)


"ממש במקרה עברה שם ניידת של השיטור העירוני", ממשיך ומספר גז. "דפקתי להם על החלון ואמרתי לשני השוטרים שעכשיו גנבו לי את המשאית והם נתנו לי להיכנס למושב האחורי ונסענו לכיוון שהיא נסעה. רדפנו אחריהם ברחוב יאיר פרג, השוטר עקף עם הניידת את הגנב וניסה לעצור אותו עם החלק האחורי של הניידת, אבל הגנב לא רצה לעצור. כמובן שאי אפשר לעצור משאית כזו רק עם ניידת בגודל של מכונית רגילה. אם הגנב היה פוגע בנו הוא היה יכול להרוג את שלושתנו".


המשאית ושארית הספסל שנדרס (צילום: פרטי)

המשאית ושארית הספסל שנדרס (צילום: פרטי)


גז ממשיך ומתאר את המרדף שהפך להיות מסוכן: "נסענו לכיוון כביש 443 ואחרי ה'אין כניסה' לרחוב עמק דותן הגנב עלה על אי התנועה בכניסה לרחוב והתחיל לנסוע נגד כיוון התנועה ברחוב עמק דותן. בדיוק כשהוא פנה הגיעה מכונית והוא כמעט עלה עליה, הוא כמעט הרג משפחה. זה היה נורא נורא מסוכן, זה היה כמו בסרטים. משם הוא נכנס לתוך הפארק של עמק דותן. הגנב עלה עם המשאית על הצמחייה שמפרידה בין שביל האופניים לפארק, ושם היה ספסל שגם בו הוא פגע. במזל לא היו שם זקנים או ילדים. הגנב עצר שם את המשאית, יצא ממנה והתחיל לברוח ברגל. אנחנו נסענו בעיקוף עם הניידת ועד שהגענו הוא כבר לא היה שם. המשטרה ניסתה לתפוס אותו, הגיעו הרבה מאוד ניידות ואפילו העלו מסוק לאוויר, אבל לא הצליחו לאתר אותו".


ניידת השיטור והמשאית לאחר שננטשה על ידי הגנב (צילום: פרטי)

ניידת השיטור והמשאית לאחר שננטשה על ידי הגנב (צילום: פרטי)


"השוטרים התנהלו בצורה מצוינת", מסכם גז. "הם היו קרי רוח ונסעו אחרי הגנב באומץ. אני הייתי מאוד נסער והשוטרים הרגיע אותי, נתנו לי לשתות מים ושטפו לי את הפנים, הם ממש דאגו לי. עם השוטרים לא הרגשתי פחד, הרגשתי מאוד מאוד בטוח למרות שידעתי שאם הגנב ינגח בנו זה לא ייגמר טוב כי זו משאית. אני מאוד מודה לשוטרים שהיו במקום הנכון ברגע הנכון והצילו לי את הפרנסה של הבית והילדים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר