מסעדת גסטון (צילום: אסף קרלה)
מסעדת גסטון (צילום: אסף קרלה)

אחרי שנתיים וחצי: מדוע עזבה מסעדת גסטון את מודיעין?

השבוע עזבה מסעדת הבשרים "גסטון" את מודיעין ואת מיקומה הישן בכניסה לפארק המים רעות, ועברה למבנה חדש באיירפורט סיטי - בעלי המסעדה והנהלת פארק המים מספרים ל"כל העיר מודיעין" על נסיבות המהלך

פורסם בתאריך: 18.12.19 11:22

מסעדת גסטון, שנפתחה לפני כשנתיים וחצי במודיעין-מכבים-רעות, עזבה השבוע את העיר לטובת חלל חדש ב"איירפורט סיטי" סמוך לנתב"ג. מסעדת הבשרים, שניצבה בכניסה לפארק המים רעות זכתה להצלחה בעיר. אז מה הוביל לעזיבתה של מסעדת הסטייק האוס?

בעלי המסעדה, יותם לגזיאל, מסביר השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי "המסעדה פעלה בשטח פארק המים ויש להם תוכניות פיתוח עתידיות, שלא יאפשרו את פעילות המסעדה בשטחה, קיבלתי את זה בהבנה".

לגזיאל מציין כי השבוע סיימנו את פעילות המסעדה במיקום הקודם שלה והמסעדה החדשה באיירפורט סיטי תיפתח בתחילת ינואר 2020. המעבר הוא לא פתאומי, לא מעט זמן שאנחנו מתכננים את השינוי הזה ועם הפתיחה הקרבה אנחנו גם שמחים על כך. השקענו במעבר מחשבה ומשאבים רבים כך שאין צורך להתייחס לחרושת השמועות שטבעי שתתפתח".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לשאלה מדוע "גסטון" לא נשארה בתחומי העיר מודיעין, משיב לגזיאל כי "השקענו המון זמן ומאמץ באיתור חלל למסעדה שיענה על כל הדרישות שיש לנו, והחלל שבו תיפתח המסעדה בתחילת ינואר ענה לנו על מקסימום הדרישות שהצבנו לעצמנו".

בהנהלת פארק המים ברעות אומרים השבוע ל"כל העיר מודיעין" כי השטח שבו פעלה מסעדת גסטון ישמש את קהל המבקרים בפארק, ולא את הקהל שהיה נוהג לסעוד במסעדת גסטון. "מסעדת גסטון ישבה בתוך שטח פארק המים", מציין אריק מורה, מנכ"ל פארק המים ברעות. "היה הסכם שכירות בין המסעדה לפארק המים במשך הרבה מאוד שנים, בכל פעם ההסכם התחדש בהתאם לחוזה. ב-31 לדצמבר 2019 יסתיים חוזה השכירות של המסעדה, אבל מסעדת גסטון לא שירתה את המנויים של פארק המים. היא שירתה מעט מנויים ובעיקר אנשים שבאו מבחוץ, ואנחנו רוצים לשנות את השטח שכל כולו יהיה למנויי פארק, אלה הצרכים של פארק המים נכון להיום".


בריכה בפארק המים רעות ( צילום: פרטי)

הבריכה בפארק המים רעות ( צילום: פרטי)


"פארק המים בחר שלא להאריך את החוזה כדי לנצל את שטח המסעדה עבור שימושים שמותאמים למנויי פארק המים", ממשיך ומסביר מורה. "בכלל זה בכוונתנו להרחיב את לובי הכניסה, לפתוח אולם חדש עם פילטיס מכשירים ובית קפה עם ג'ימבורי לילדים. אלה שימושים שמותאמים למה שפארק המים צריך היום וזו הסיבה שהם יוצאים".

"המסעדה שירתה את תושבי מודיעין-מכבים-רעות", מוסיף ואומר מורה, "יש להם הרבה זכויות ואני מלא הערכה אליהם. פארק המים, בשנים הקרובות, מסתכל על צרכים אחרים ועושה את מה שהוא חושב שנכון לו בעיתוי הזה, אני מאחל להם הצלחה בהמשך דרכם".


מסעדת גסטון במיקומה החדש (צילום: פרטי)

מסעדת גסטון במיקומה החדש (צילום: פרטי)


 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר