כיתה עם תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

קייטנות חנוכה במודיעין – כמה זה עולה להורים?

בהיעדר תקציב ממשלתי - גם עיריית מודיעין נרתמה להפעיל קייטנות במהלך חנוכה. הורים יוכלו לרשום את הילדים על בסיס מקום פנוי ובתוספת תשלום

פורסם בתאריך: 17.12.19 07:50

עיריית מודיעין ועמותת סחלבים יפתחו בשבוע הבא את הצהרונים של תוכנית "ניצנים" בחופשת חנוכה לכלל תלמידי הגנים והכיתות הנמוכות במודיעין. כידוע, בהיעדר תקציב ממשלתי בשל ממשלת המעבר לא הועבר תקציב עבור פעילויות קייטנות חנוכה. כל עירייה בארץ נרתמה להפעיל קייטנות באופן עצמאי, כאשר רובן כללו השתתפות כספית של ההורים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כמה זה יעלה להורים במודיעין? המחיר לפעילות בחנוכה, עבור התלמידים שאינם רשומים בצהרונים במהלך השנה, עומד על 90 שקלים ליום לבתי הספר ועבור ילדי הגנים המחיר הוא 100 שקלים ליום (במקום 74 שקלים בשנה שעברה). חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ (הדור הבא) אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "סחלבים החליטה להפעיל את בית הספר של חנוכה באופן עצמאי ובמודל דומה, אבל זה אומר שההורים צריכים לשלם יותר".


אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)

אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)


בעמותת סחלבים מוסרים כי "כחלק מההיערכות לבית הספר של החגים, גם השנה פועלות העירייה וסחלבים לגיוס מורים ומדריכים לפעילות בחנוכה. בזכות מאמצים אלו ואחרים, ישנו מענה מיטבי לכל ילדי הצהרונים וכן, למרבית הפונים לרישום ספציפית לימי חופשת החנוכה. המדיניות העירונית היא שניתן להירשם על בסיס מקום פנוי, כאשר עד כה רוב הבקשות נענו בחיוב ורק מקרים בודדים קיבלו מענה שלילי".

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אומר יו"ר הנהגת ההורים העירוני, אייל כהן כי "כל מי שנרשם לצהרון נשאר ויקבל את הכיסוי המתאים. העירייה מאפשרת גם למי שלא רשום להיכנס לצהרונים – אם יש מקום אז אפשר להיכנס ואם יש תפוסה מלאה אז אי אפשר. בינתיים לא היתה אלינו פנייה בנושא וכמות הילדים שמבקשת להירשם מעבר לכמות התלמידים שכבר רשומים היום היא מינורית. אני לא קיבלתי אף פנייה מהורה שלא הצליח להירשם. העירייה מעדכנת אותנו וגם סחלבים אמרו שאם תהיה פנייה אליהם, הם יתייעצו אתנו. אם יהיו פניות מהורים להנהגת ההורים אנחנו ננסה לעזור ככל האפשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר