חניון הרכבת - מודיעין תמונה כללית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

עומדים על המשמר: היוזמה החדשה להחזיר את משמר השכונה במודיעין

בישיבת ועדת הביטחון בעיריית מודיעין הוצגה היוזמה להחזרת פרויקט "משמר השכונה". יו"ר הוועדה סגן ראש העיר אילן בן סעדון: "אנחנו קוראים לתושבים לבוא ולהתנדב"

פורסם בתאריך: 16.12.19 07:55

יוזמה חדשה – בעיריית מודיעין מנסים להקים מחדש את "משמר השכונה". בתחילת החודש התכנסה ועדת הביטחון של העירייה, בישיבה הוחלט על הקמה מחדש של משמרי השכונה במודיעין. בישיבה אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, אילן בן-סעדון (אילן למודיעין) כי על פי התכנון, בכל שכונה במודיעין תהיה קבוצה של 'שומרי שכונה' שתפעל בתחום מגוריה. מטרת הפרויקט היא ליצור תחושת ביטחון אצל תושבי העיר והעלאת איכות החיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


על פי הנאמר בוועדה, העירייה תקרא לתושבים להתנדב למשמר ואף תכשיר את המתנדבים לקראת הפעילות. תפקיד המתנדבים יהיה לסייר בשכונתם במטרה כפולה: לצמצם פעילות עבריינית ממשית דוגמת פריצות וונדליזם וגם לשמור על תחושת הביטחון של התושבים והעלאת איכות החיים עלי ידי יצירת נוכחות ברחובות. הפרויקט, בשונה מערים אחרות, מתוכנן להיות פרויקט עירוני ולעבוד בצורה עצמאית מהמשטרה ולא תחת אחריותה הישירה.

הפרויקט של משמר השכונה כבר היה קיים בעבר תחת החסות של פרויקט "עיר ללא אלימות" מטעם המשרד לביטחון פנים, אך הוא נחל הצלחה חלקית בלבד. חידוש פרויקט משמר השכונה התחיל מיוזמה של תושב שכונת הציפורים במודיעין שפנה אל בן סעדון וזה הביא את ההצעה לוועדה. וועדת הביטחון הקימה צוות מצומצם שתפקידו להכין תכנית עבודה מסודרת למשמרי השכונה. הצוות הוקם על מנת להכין תכניות לשיווק הפרויקט לציבור, לגיוס מתנדבים וגם תכניות להכשרת המתנדבים.


אילן בן סעדון (צילום: יח"צ)

אילן בן סעדון (צילום: יח"צ)


בדף הפייסבוק של בן סעדון נכתב: "השבוע קיימנו את ועדת הביטחון העירוני, במסגרת הוועדה הוחלט להקים 'משמרי שכונה' בשכונות השונות של העיר. בקרוב נגבש תכנית עבודה מסודרת על ידי צוות חשיבה שנבחר בוועדה.

בשבועות הקרובים נוציא 'קול קורא' לתושבים לבוא לקחת חלק פעיל ב"משמר שכונה" המטרה: להגביר את הנראות בשכונה של מתנדבים מסיירים, לשפר ולשמור על איכות חיינו כאן בעירנו האהובה, להגן על הבתים והתושבים בשכונות השונות".

בן סעדון מסר ל"כל העיר מודיעין" כי "בקרוב תצא הודעה מסודרת על הפרויקט כולו, אנחנו קוראים לתושבים לבוא ולהתנדב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר