תמונה - אילסטרציה (צילום: באדיבות מט"י ירושלים)
תמונה - אילסטרציה (צילום: באדיבות מט"י ירושלים)

חמישי – יריד "סוללים עתיד" – מודיעין למען בעלי צרכים מיוחדים

במסגרת חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים עם מוגבלויות יתקיים היום, חמישי 12.12. באולם בית יד לבנים יריד תוכניות ההמשך "סוללים עתיד"- "אנחנו ממשיכים בליווי, בדאגה ובשילוב גם בגילאים הבוגרים"

פורסם בתאריך: 12.12.19 12:53

האירוע המרכזי לציון "חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים עם מוגבלויות" במודיעין יתקיים במסגרת יריד סוללים עתיד. ביריד יוצגו עשרות תכניות המשך המתאימות למגוון רחב של מוגבלויות והוא יאפשר לצעירים להכיר ולבחור את התכנית המתאימה ביותר עבורם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


יריד סוללים עתיד הינו פרי שיתוף פעולה של האגף לשירותים חברתיים, מרכז למשפחה – שירות משלים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים ועמותת סחלבים. משתתפי היריד יוכלו לעבור בין הדוכנים השונים ולקבל מידע על שירותים, תכניות וארגונים המיועדים לצעירים עם צרכים מיוחדים המסיימים את המסגרת הלימודית.

"שילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים הוא חלק מה-די.אן.איי של סחלבים", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ (הדור הבא). "רק בשבוע שעבר פרסמנו איך השילוב מתחיל כבר אצל הילדים, שלהם אנחנו מייצרים חוגים המשלבים את כלל האוכלוסייה יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים. אנחנו ממשיכים בליווי, בדאגה ובשילוב גם בגילאים הבוגרים יותר סביב השירות הצבאי ואחריו. בתקופה הזו יש נקודת תורפה – אחרי המסגרות יוצאים לחיים האמיתיים, ולכן היריד היום הוא חשוב ומשמעותי".

"מודיעין היא עיר צעירה ורוב הפעילות של תמיכה בבעלי צרכים מיוחדים נעשתה בגילאי הילדים", ממשיך ומתאר שמעונוביץ. "בזה מערכת החינוך הפורמלית עושה עבודה מדהימה – יש בתי ספר לבעלי צרכים מיוחדים וכיתות משלבות. משם התפתחנו גם בסחלבים למערכת חינוך בלתי פורמלית כולל שיתוף פעולה עם עמותות כמו אקי"ם ו'בית אקדם'  ועבודת הרכזות של הצרכים המיוחדים. עכשיו כשהאוכלוסייה מתבגרת אנחנו ממשיכים ללוות אותם גם בפרויקט הנוכחי וגם בפרויקט 'בית לחיים' שמאפשר מסגרת תומכת למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים".

שמעונוביץ מסכם ואומר כי "אני מקווה שמתוך האירוע היום יהיו כמה שיותר צעירים שימצאו את המסגרות התעסוקתיות או הלימודיות המתאימות להם ובהן הם יכולים לגדול ולהתפתח ולהרגיש שהם תורמים לחברה ונתרמים ממנה".


אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)

אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)


לצד דוכני הסברה ומידע יחכו למשתתפים גם הרצאות מגוונות כאשר בין היתר תגיע סגן טל פדידה, ראש תחום מתנדבים ב'מיטב' שיספר על תהליך ההתנדבות לשירות צבאי. ענת דורון והדס זהבי ממשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים יגיעו להעביר הרצאות שיפרטו על המענים בתחום התעסוקה והפנאי ועל רצף בדיור המגוון והמשתנה.

האירוע יתקיים ביום חמישי 12.12.19 החל מהשעה 18:00 באולם בית יד לבנים, עמק האלה (מול מס' 26). ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש באתר עמותת סחלבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר