חידוש פעילויות למען הקשישים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)
חידוש פעילויות למען הקשישים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

לאחר סגירת "העמותה למען הקשיש" במודיעין – העירייה מחדשת את הפעילויות

בשבוע שעבר הודיע העירייה על סגירתה של העמותה המסייעת לאוכלוסייה המבוגרת במודיעין. השבוע כלל הפעילוית חזרו למתכונת מלאה "יש החלטה עירונית שאנחנו לוקחים אחריות על כל הקשישים בעיר, זה משהו מאוד משמעותי" 

פורסם בתאריך: 11.12.19 15:33

בעקבות סגירת ה"עמותה למען הקשיש" במודיעין בשבוע שעבר- העירייה מחדשת את הפעילויות למען הקשישים בעיר.

המועדון לאזרחים ותיקים ברח' אלמוגן, חזר לפעילות, צוותים ומתנדבים חיכו לקשישים שהגיעו בצורה מסודרת בהסעות. המועדון ימשיך לפעול 4 פעמים בשבוע לפי הקבוצות השונות, ונערך להפעיל פעילויות שונות כדוגמת התעמלות, יצירה, תרפיה במוזיקה ועוד. מרבית המדריכים והמתנדבים המשמשים פנים מוכרות לקשישים ימשיכו בעבודתם לצד מדריכים חדשים. כמו כן, בשבוע הקרוב ייכנסו גם בני נוער מתנדבים לסייע בפעילויות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בנוסף, המערך התומך, המשרת כ-300 בתי אב של קשישים בסיוע בעבודות טכניות ותיקונים בבית, ימשיך לפעול באמצעות העירייה. וכן פעילות "קפה אירופה", למען קשישים ניצולי שואה, תמשיך כרגיל.

"כל מחלקות בעירייה התגייסו כדי לסייע" אומר המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב (הבית היהודי). "מדובר במחלקת השירותים החברתיים ביחד עם אגף קהילה ואגף חברה צעירים ונוער, כולם התגייסו כדי שהקשישים לא ירגישו שום שינוי בעקבות המעבר בין פעילות העמותה למען הקשיש לפעילות העירייה".


חידוש פעילויות למען הקשישים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

חידוש פעילויות למען הקשישים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)


"בראש ובראשונה זו מדיניות", ממשיך ומספר טאוב. "יש החלטה עירונית שאנחנו לוקחים אחריות על כל הקשישים בעיר, זה משהו מאוד משמעותי בעיניי. אנחנו קודם כל לוקחים אחריות. אני חושב שזה מקור גדול של גאווה לעיר. המענים לקשישים מאוד נרחבים. החל ממענה בבתי הקשישים – לתקן להם דברים בבית ובנוסף המועדונים ומרכזי היום שאנחנו מפעילים – זה משהו גדול. היו אפילו כמה מבכירי העירייה שהגיעו במוצאי שבת לסדר את המועדון".


המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילום: עט תקשורת)

המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילום: עט תקשורת)


"העירייה מקצה את כל המשאבים כולל ניקיון וסדר וטיפול בגינה של המועדון" מתאר טאוב. "כדי לעשות את המעבר להפעלה על ידי העירייה היה צריך להוסיף כוח אדם ואכן התגייסו צוותים מהאגפים השונים בעירייה כדי לתגבר את הפעילות. בזמן הקרוב נצטרך לקבל החלטה האם להמשיך לתפעל את הפעילויות לקשישים בעצמנו או להוציא מכרז להפעלה על ידי גוף חיצוני. נחליט לפי מה שיהיה הכי טוב לתושבים. יש לנו מחוייבות גדולה לדאוג להורים ולסבים שלנו ואנחנו נעמוד בה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר