ניידת טיפול נמרץ, פנים האמבולנס, האמבולנס הקהילתי (צילום: אורן קיינר)
ניידת טיפול נמרץ, פנים האמבולנס, האמבולנס הקהילתי (צילום: אורן קיינר)

מד"א – תחנת מודיעין: קמפיין גיוס המונים לטובת ניידת טיפול נמרץ חדשה

מד"א מודיעין יוצאים בקמפיין מימון המונים. המטרה: גיוס 700,000 שקלים כדי לשדרג אמבולנס רגיל לניידת טיפול נמרץ נוספת. "תעזרו לנו לעזור לכם, אנחנו צרכים את העזרה שלכם כדי לעזור לעיר, למענינו כקהילה"

פורסם בתאריך: 10.12.19 11:22

תחנת מד"א במודיעין יחד עם רופאים תושבי העיר התחילו בהליך גיוס כספים כדי שמודיעין תוכל להשתמש באמבולנס טיפול נמרץ נוסף. בתחנת מד"א במודיעין משרתים מספר אמבולנסים רגילים אך רק אמבולנס אחד המתאים לטיפול נמרץ. מכיוון שבעיר אין בית חולים, המטופלים, לפעמים אף במצב אנוש, נאלצים לנסוע זמן רב לעיר אחרת. לכן רואים במד"א חשיבות לחזק את יכולת רפואת החירום כך שתענה על הצורך להעניק טיפול נרחב כבר באמבולנס ובדרך אל בית החולים. על מנת להשיג מטרה זו מנסים במד"א לגייס סכום של 700,000 שקלים כדי לשדרג את אחד מהאמבולנסים הרגילים ולהפכו לניידת טיפול נמרץ. עד היום (שני 9.12.) גויס כמחצית הסכום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"מודיעין מרוחקת משמעותית מכל בית חולים "אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אורן קיינר, פרמדיק המתנדב במד"א מודיעין. "מרחקי הפינוי הם בין 25 ל-35 דקות עד לבית החולים. במודיעין פועלת ניידת טיפול נמרץ אחת סביב השעון ועוד מספר אמבולנסים רגילים. אמבולנס טיפול נמרץ פועל בראשות פרמדיק ויש לו יכולת של הצלת חיים מתקדמת שמאוד נחוצה במרחקי פינוי ארוכים כשכל דקה קובעת".


ניידת טיפול נמרץ (צילום: אורן קיינר)

ניידת טיפול נמרץ (צילום: אורן קיינר)


"בשנה וחצי האחרונות אני וכמה חברים מהתחנה מפעילים אמבולנס שנקרא "אמבולנס קהילתי". ממשיך קיינר. "מבחוץ הוא אמבולנס רגיל אבל שמנו בו ציוד מתקדם להצלת חיים. הרעיון הוא שהאמבולנס הזה ישהה כמה שיותר זמן בגבולות העיר כדי שאם ניידת הטיפול הנמרץ היחידה במודיעין מפנה מטופל מחוץ לעיר, דבר שיכול להמשך שעה וחצי ויותר, האמבולנס הקהילתי יוכל לתת מענה מיידי למקרים הקשים בעיר. אנחנו רוצים ש-24/7 יהיו במודיעין יכולות של טיפול נמרץ".


האמבולנס הקהילתי (צילום: אורן קיינר)

האמבולנס הקהילתי (צילום: אורן קיינר)


"האמבולנס הקהילתי קיים כבר יותר משנה וחצי עם הצלחה פנטסטית", ממשיך ומספר קיינר. "אנחנו יוצאים לכל המקרים הקשים עד שמגיעה ניידת טיפול נמרץ מרוחקת או עד הפינוי. כרגע האמבולנס שלנו לא מותאם. הוא קטן יותר ואין בו מקום למכשירים מתקדמים להצלת חיים. לכן החלטנו לצאת בקמפיין גיוס המונים. אנחנו רוצים להפעיל, לגמרי בהתנדבות, ניידת טיפול נמרץ נוספת כדי שלא יהיה רגע שבמודיעין לא יהיו היכולות של הצלת חיים מתקדמת".


אורן קיינר, פרמדיק מד"א (צילום: עצמי)

אורן קיינר, פרמדיק מד"א (צילום: עצמי)


"אנחנו מבקשים מהציבור שיבין את החשיבות של ניידת טיפול נמרץ נוספת שיכולה להציל את חייהם וחיי הקרובים להם", מסכם קיינר. "האמבולנס מופעל בהתנדבות, אנחנו תורמים את זמנינו ואת מרצינו ואת היכולות שלנו אז בואו תעזרו לנו לעזור לכם. אנחנו צרכים את העזרה שלכם כדי לעזור לעיר, למענינו כקהילה".

לתרומה לניידת טיפול נמרץ לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר