לינעם קורנאנסקי (במרכז) ומתנדבים מעמותת 'ילדים שלנו' (צילום: ילדים שלנו)
לינעם קורנאנסקי (במרכז) ומתנדבים מעמותת 'ילדים שלנו' (צילום: ילדים שלנו)

הצעירה ממודיעין שיזמה מבצע התרמה לילדים חולים: "הצלחנו לשמח קצת את הילדים"

לינעם קורניאנסקי, בת ה-18 ממודיעין גייסה מיוזמתה תרומות, משחקים והפתעות ויצאה לשמח ילדים בבית החולים שניידר - "חשוב להראות לאנשים שזה אפשרי ליזום תרומות והתנדבויות"

פורסם בתאריך: 5.12.19 09:10

השבוע עברה לינעם קורניאנסקי (18) בין המחלקות השונות בבית החולים שניידר בפתח תקוה וחילקה מתנות והפתעות לילדים החולים. קורניאנסקי מתגוררת בשכונת הנחלים במודיעין ולומדת בכיתה י"ב בבית הספר עירוני ב' בעיר. זה היה רק המבצע האחרון של קורניאנסקי, שכבר שלוש שנים אוספת מיוזמתה תרומות למימון מתנות והפתעות אותן היא מחלקת, בשיתוף עמותת "ילדים שלנו", לילדים חולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"ביום שני הלכתי לבית החולים ויחד עם שני מתנדבים מ'ילדים שלנו', חילקנו את המתנות", מספרת קורניאנסקי בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "מאוד התרגשתי מהתגובות של הילדים. ההורים של הילדים הקטנים ממש התרגשו שהצלחנו לשמח קצת את הילדים שלהם. היו שם ילדים קצת יותר בוגרים שממש חיכו לאירוע כזה והתלהבו מאוד מכל דבר קטן שהבאנו".


המתנות שחולקו לילדים (צילום: עמותת ילדים שלנו)

המתנות שחולקו לילדים (צילום: עמותת ילדים שלנו)


"ראיתי שהילדים באמת הרגישו שחושבים עליהם", ממשיכה קורניאנסקי. "אני רואה איך הדבר הקטן הזה גורם להם לשכוח לרגע מהכאבים והקושי. הילדים הבוגרים יותר שיתפו אותי במה שעובר עליהם, הם סיפרו איפה כואב להם ואיך הם מרגישים. הרגשתי שמאוד עזרתי להם, היה חשוב לי שהכסף ילך דווקא למתנות כי חוץ מתרופות, הילדים גם צריכים תמיכה ולדעת שיש מישהו איתם. זה מאוד מרים להם את המורל. אני מרגישה שזו ממש שליחות".

"את הפרויקט האחרון התחלתי לפני שבועיים", מתארת קורניאנסקי. "העליתי פוסט בו הסברתי על הפעילות שאני מתכננת וגם פרסמתי בקבוצות וואטסאפ. הרגשתי שיש הרבה התלהבות סביב היוזמה שלי והייתה הרבה היענות. אנשים ממש התלהבו מההזדמנות לתרום, הרגשתי שהם עושים את זה מתוך שמחה. אנשים התחילו לספר על זה למשפחות שלהם והצלחנו להשיג 1,500 שקלים. ביום שישי הלכתי לקנות את המתנות וגם דיברתי עם כמה חנויות צעצועים במודיעין כדי לבדוק מי מוכן לתרום. קניתי משחקים קטנים בשקל וגם כל מיני משחקי חשיבה ועבודות יצירה. קניתי גם דברים שקשורים לחנוכה כמו חנוכיות, סביבונים ויצירות בנושא חנוכה. היו הרבה חנויות שהיו מוכנות לתרום והן הביאו לי שקיות עם מתנות. הן גם עשו לי הנחות כשקניתי משחקים מהכסף שאספתי".


המתנות שחולקו לילדים (צילום: עמותת ילדים שלנו)

המתנות שחולקו לילדים (צילום: עמותת ילדים שלנו)


קורניאנסקי מספרת איך התחילו היוזמות שלה: "בכיתה ט' ממש רציתי להתנדב בבית חולים כי כשהייתי בכיתה ו' ידיד שלי נפטר מסרטן. ניסיתי למצוא פלטפורמה שתסכים שאתנדב אצלם למרות גילי הצעיר. התקשרתי לעמותת 'ילדים שלנו' ודרכם אפשר לחלק מתנות ולעשות פעילויות. התנדבתי דרכם כמה פעמים, כל פעם עם חברות אחרות. כל פעם אספנו כסף בדרך שונה. לדוגמה: פעם אחת עשיתי עם החניכות שלי בצופים מכירה בקניון ועם הכסף קנינו מתנות לילדים החולים. היו עוד פעמים שאספנו כסף דרך הפייסבוק. כל פעם שאני מגיעה אני מביאה מתנות ולפעמים גם מכתבים מהחניכות ב'צופים' ויושבת ומשחקת איתם, לפעמים אני גם מביאה חומרים לפעילויות יצירה".

"אני חושבת שהרבה אנשים רוצים לתרום אבל קשה להם להתחיל יוזמה כזו כי הם חוששים שלא יילך להם", מסכמת קורניאנסקי. "חשוב להראות לאנשים שזה אפשרי ליזום תרומות והתנדבויות, ילדים לא חושבים שהם יכולים ללכת לתרום ולהתנדב במקומות שונים, הם חושבים שהם צריכים להיות מבוגרים יותר ולכן חשוב לי להראות שזה אפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר