פארק החלל בשעות החשיכה (צילום: רוני איזייק)
פארק החלל בשעות החשיכה (צילום: רוני איזייק)

מי יאיר את פארק החלל במודיעין? תלונות על תקלות חוזרות בתאורת המתחם

תושבי שכונת השבטים במודיעין מתלוננים כי למעלה משלוש שנים נרשמות תקלות בתאורה הסולארית בפארק החלל (הכוכבים): "כל ערב התאורה עובדת במשך שעה-שעה וחצי, ואז נכבית וכל הפארק חשוך"

פורסם בתאריך: 5.12.19 08:14

המבקרים בשעות החשיכה בפארק החלל (הכוכבים) שבשכונת השבטים במודיעין סובלים כבר שלוש שנים מתקלות בתאורת הפארק. לדברי תושבי השכונה, הם פנו מספר רב של פעמים למוקד 106 בבקשה לתקן את התקלה החוזרת, אך לטענתם בקשתם לא נענתה. מקור התקלות הוא העובדה שתאורת הפארק נבנתה על בסיס מערכת חשמל סולארי, אך זו לא פועלת כראוי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אני גר ליד פארק החלל ואני מגיע לשם כל בוקר וכל ערב", מספר ל"כל העיר מודיעין" רוני איזייק, שמתגורר בבשכונת השבטים במודיעין. "לפני שלוש שנים התחילו בעיות התאורה בפארק. כל ערב התאורה עובדת במשך שעה-שעה וחצי, ואז נכבית וכל הפארק חשוך. יש גם ילדים שמגיעים לשם ומשחקים בחושך וזה מסוכן, יש שם מתקנים והם לא רואים בחושך ויכולים ליפול. לאחרונה בימי שישי מתקבצים ונפגשים בפארק נערים ונערות ומבלים שם, זה נחמד אבל זה לא הגיוני שהם נאלצים להיות שם בחושך".


עמוד תאורה כבוי בפארק החלל (צילום: רוני איזייק)

עמוד תאורה כבוי בפארק החלל (צילום: רוני איזייק)


"פניתי למוקד 106 יותר מ-15 פעמים", ממשיך איזייק, "הם אמרו שזה בטיפול, שזה נבדק, שיש בעיה עם התאורה הסולארית ושיש תכנון להפוך אותה לתאורה רגילה. אני לא מבין למה הם לא מתקנים את זה? אני מתקשר ופותח קריאה בנושא כמעט כל חודש. אין סיבה שלא תהיה שם תאורה. אני יודע שחבר המועצה, ברוך בוחניק, מנסה לטפל בזה והוא מאוד קשוב, אבל כבר לפני שלוש שנים הובטח כי נושא החלפת התאורה בטיפול".


פארק החלל בשעת לילה (צילום: רוני איזייק)

פארק החלל בשעת לילה (צילום: רוני איזייק)


ל"כל העיר מודיעין" הגיעה אחת מתגובות המוקד לפניית התושבים, שבה נכתב בין השאר: "מדובר על עמודים של תאורה סולרית אשר יצאו מכלל שימוש. הקבלן שמתחזק אותם פשט רגל ואנו בשלב של בדיקת חלופות. תודה על ההבנה".


פארק החלל בשעת לילה (צילום: רוני איזייק)

פארק החלל בשעת לילה (צילום: רוני איזייק)


חבר המועצה ברוך בוחניק (גשר-מחוברים לתושבים) מוסר ל"כל העיר מודיעין" כי "לפני מספר שנים נעשה פרויקט 'חשמל סולארי' שמטרתו היתה ייעול והורדת עלויות. בפועל התגלו בעיות במספר אזורים ופארקים. נעשו שינויים כדי לאפשר תאורה ראויה במקומות שונים כמו פארק רעות. פארק החלל סובל מאותו סימפטום וביקשתי שיכינו תכנית לביטול התאורה הסולארית ולאפשר תאורה בפארק על ידי חזרה לתאורת חשמל רגילה".

תגובת עיריית מודיעין מכבים רעות תפורסם כשתתקבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר