מרב אסקין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מרב אסקין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

המשבר הניהולי בקונסרבטוריון במודיעין: מונתה מנהלת חדשה

שמונה חודשים לאחר פיטוריה של המנהלת המיתולוגיתן רונית כהן: השבוע מונתה לקונסרבטוריון מנהלת חדשה - מרב אסקיו, שמנגנת בין השאר בפילהרמונית הישראלית

פורסם בתאריך: 3.12.19 09:01

השבוע מונתה לקונסרבטוריון במודיעין מנהלת חדשה – מרב אסקיו. המינוי מגיע לאחר שבמשך שמונה חודשים לא מונתה מנהלת או מנהל חלופי לאחר שהמנהלת המיתולוגית של הקונסרבטוריון רונית כהן סיימה את תפקידה.

כזכור, כהן ניהלה את הקונסרבטוריון במשך 18 שנה, מיום הקמתו, ועבודתה הופסקה בחודש אפריל האחרון על ידי עמותת סחלבים בעקבות חילוקי דעות שנרשמו בין הצדדים מספר חודשים. יש לציין כי כהן תמכה במאבקם של מורי המוזיקה לשיפור תנאי העסקתם – כפי שפורסם לפני כשנה ב"כל העיר מודיעין" מורי המוזיקה בקונסרבטוריון העירוני טענו כי במשך למעלה מעשור תנאי העסקתם לא שונו כלל, וזאת גם לאחר שבשנת 2017 הוכר הקונסרבטוריון באופן רשמי על ידי משרד החינוך, מה שהביא להזרמת תקציבים חדשים. במסגרת מאבקם ערכו המורים "קונצרט מחאה" מול בניין עיריית ירושלים. אולם בשנת 2018 ביטל משרד החינוך את זכאות הקונסרבטוריון לתמיכה תקציבית בסך 220,000 שקלים, מהסיבה כי לא סופק לוועדת התמיכות הסבר לגבי השימוש בכספים.


הפגנת מורי המוזיקה: "מנצלים אותנו, אנחנו דורשים שיפור בתנאים"


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


המנהלת החדשה, מרב אסקיו, ששימשה עד כה מנהלת בית הספר למוזיקה של מועצה אזורית גזר, נבחרה לנהל את הקונסרבטוריון העירוני בעמותת סחלבים ונכנסה לתפקידה אתמול, שני. אסקיו, בעלת תואר ראשון במוזיקה מאוניברסיטת אוקלהומה, תואר B.A מהאוניברסיטה הפתוחה ובוגרת תכנית ניהול תרבות ואומנות באוניברסיטת תל אביב, שימשה גם כמנהלת תחום חינוך בתזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. בצעירותה למדה אסקיו בתיכון תלמה ילין ושירתה בתזמורת צה"ל. כיום משמשת כראש סקציית כלי הקשה בתמורת סימפונית ירושלים ומנגנת בתזמורות המובילות בארץ – הפילהרמונית הישראלית, תזמורת ראשון לציון, תזמורת חיפה והאנסמבל המאה ה-21.

בעירייה מציינים כי אסקיו נכנסה לתפקידה השבוע לאחר שנבחרה במרכז בו התמודדו 15 מועמדים. בתהליך הבחירה הוזמנו לייעץ לוועדה גם מפמ"ר מוזיקה במשרד החינוך, בצלאל קופרווסר ומנכ"ל, "מקום בלב" בראש העין, ד"ר מאיר צרויה.

"את כניסתה לתפקיד ילוו מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר ומנהלת אגף פנאי והעשרה בסחלבים הדס יולס קדם, שלקחה על עצמה לדאוג לצרכי הקונסרבטוריון בחודשים האחרונים", מוסרים בעירייה, "אחרי שהמנהלת הקודמת, רונית כהן סיימה את תפקידה".

חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים אלעד שמעונוביץ (הדור הבא בראשות אלעד שמעונוביץ) מוסר: "אנו מברכים את מרב עם כניסתה לתפקיד ומאחלים לה הצלחה. מרב מגיעה עם רקע מקצועי עשיר ואנו בטוחים שהיא תדע לקדם את הקונסרבטוריון ולהפוך אותו למקצועי יותר ובכך לחזק ולהנגיש את תחום המוזיקה עבור תלמידי העיר".

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר מוסיף: "מרב מגיעה לקונסרבטוריון עם רקורד מרשים הן בתחום המקצועי והן בתחום הניהולי ואין לי ספק כי הבחירה במרב היא בחירה מוצלחת. אנו סמוכים ובטוחים שהיא תוכל להוביל את הקונסרבטוריון העירוני להישגים חדשים ונסייע לה בכל שיידרש כדי לקדם את לימודי המוזיקה בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר