סמים קלים, אלעד שמעונוביץ (צילומים: דוברות המשטרה, פרטי)
סמים קלים, אלעד שמעונוביץ (צילומים: דוברות המשטרה, פרטי)

"השימוש בסמים קלים אינו תופעה בבתי הספר במודיעין"

מחזיק תיק צעירים ונוער אלעד שמעונוביץ מתייחס לכתב האישום שהוגש נגד נער בן 16 ממודיעין, בגין מכירת סמים לתלמידים, ומדגיש: "הגשת כתב אישום נגד נער אחד לא מכתימה את כל בני הנוער"

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:53

בעקבות הסערה סביב הגשת כתב האישום נגד נער בן 16 ממודיעין, שמכר סמים קלים לתלמידים בבתי ספר בעיר – אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין חבר המועצה אלעד שמעונוביץ (הדור הבא בראשות אלעד שמעונוביץ), מחזיק תיק צעירים ונוער: "אנחנו מתייחסים בחומרה לכל מקרה של שימוש בסמים בבתי הספר במודיעין והתנהגות סיכונית בקרב בני נוער,  אבל הגשת כתב אישום נגד נער צעיר לא מכתימה את כל המערכת החינוכית ואת כל בני הנוער".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין"  הנער, תושב מודיעין, נאשם כי פרץ לחנות וגנב קופסאות סיגריות, במטרה לממן רכישת סמים ולמכור אותם לתלמידים בבתי הספר בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


שמעונוביץ טוען ומדגיש: "אני חושב שהשימוש בסמים קלים אינו תופעה בבתי הספר במודיעין, מצד שני בעקבות האמירות התומכות בלגליזציה, חלה עלייה של שימוש והתנסויות של בני נוער בסמים. הזמינות לחומר גבוהה יותר כמו באמצעות טלגראס לדוגמה" .

כמו כן, שמעונוביץ מספר על הפעילות שננקטת בבתי הספר לצורך מניעת שימוש בסמים בקרב בני הנוער: "אנחנו מייצרים פעילויות לנוער על ההתנהגויות המסוכנות האלה. עושים הרבה מאוד הרצאות, מפגשים, הסברים, מפגשים עם נרקומנים שעברו גמילה וחברה' צעירים שהשתמשו בסמים כדי להמחיש את כל ההשלכות שיכולת להיות משימוש בסמים".

אחת הטענות שעולות היא שבמודיעין בני נוער צורכים סמים קלים, בין השאר בשל היעדר תעסוקה ואפשרויות בילוי בעיר. "אני לא שותף לטענה הזו", מבהיר שמעונוביץ, "מודיעין לא שונה מערים אחרות שבהן נדמה שיש יותר מה לעשות. חשוב להזכיר כי בעוד כמה שבועות יפתח המע"ר החדש, שיילך ויתעצם בשנתיים הקרובות. אנחנו נערכים לכך שהשדרה המרכזית תשמש כמקום בילוי לבני נוער ונערכים לזה גם מבחינת יצירת פעילות מאורגנת במרכז העיר".



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר