השלט שבו השוחתה דמות האישה, השלט החלופי עם דמות הגבר, גל איזבצקי (צילומים: פלורוז, פרטי)
השלט שבו השוחתה דמות האישה, השלט החלופי עם דמות הגבר, גל איזבצקי (צילומים: פלורוז, פרטי)

הסערה סביב החלפת דמות האישה בגבר במודעת הפרסום בשילת: בעלי חנות הפרחים מגיב

לאחר שדמות האישה בשלט הפרסום של חנות הפרחים "פלורוז" בצומת שילת הושחתה שלוש פעמים - החליט בעל החנות גל איזביצקי להחליף אותה בדמות של גבר. בשיחה עם "כל העיר מודיעין", הוא מסביר את המהלך שעורר סערה: "זו לא כניעה לאלימות"

פורסם בתאריך: 18.11.19 14:59

כניעה לאלימות או מהלך כלכלי לגיטימי? השבוע נרשמה סערה כאשר בעלי חנות הפרחים "פלורוז", הסמוכה לצומת שילת, החליפה את דמות האישה, הדוגמנית, בשלט הפרסום שנתלה בצומת שילת לדמות של גבר. הסיבה? בחצי שנה האחרונה הושחתו שלטי הפרסום של חנות הפרחים, בהם הופיעה אישה, שלוש פעמים..


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מסביר גל איזביצקי, 30, מבעלי "פלורוז", את ההחלטה להחליף את דמות האישה בשלט הפרסום בדמות של גבר. "הסרת דמות האישה מהשלטים זו לא כניעה לאלימות או לפרובוקציה, אלא כי אנחנו לא מעוניינים להיכנס למלחמות האלה", טוען איזביצקי. "אני בסך הכול רוצה לפרסם. אני שמח ברמה האישית שאכפת לעוד אנשים מהבעיה שלנו שמשחיתים לנו את שלט הפרסום בכל פעם, אבל אנחנו לא נכנסים לפוליטיקה ולא נגד או בעד אף אחד. אני לא רואה בפרסום דמות של אישה בשלט משהו פוגעני. אנחנו לא עושים קרב עם אף אחד אלא פשוט סובלים מוונדליזם. אני מנסה לשמור על הדברים בפרופורציה ולא לפעול מתוך כעס, אבל התסכול קיים".

"'פלורוז' הוא עסק משפחתי, ההורים שלי מגדלים פרחים כבר למעלה מ-30 שנה", מספר איזביצקי. "בזמן האחרון אנחנו סובלים מוונדליזם על השלט, בפעם הראשונה צבעו בגרפיטי על גוף הדוגמנית בשלט החוצות שבצומת שילת. בפעם השנייה והשלישית צבעו או הסתירו גם את הפנים של הדוגמנית. זה עניין של ימים מאז שאני תולה את השלט ועד ההשחתה. אני לא יודע מי עשה את זה. אין לנו שום רצון ליצור פרובוקציה על ידי תליית השלטים, הם רק שלטי פרסומת. אין גם רצון לפגוע באף אחד על ידי השלט. אני לא חושב שזה פגע באוכלוסייה כלשהי או שהוונדליזם מייצג אוכלוסייה. ההתמודדות היא עם עבריינים שעושים ככל העולה על רוחם ופוגעים בנו. זו התמודדות מתסכלת, יקרה, פוגעת ומעליבה, גם אותי וגם קהל רב של אנשים שאכפת להם".


שלט הפרסום שבו הושחתה דמות האישה (צילום:פלורוז)

שלט הפרסום שבו הושחתה דמות האישה (צילום:פלורוז)


למה לא הגשת תלונה במשטרה?

"לא פניתי למשטרה כי אני מכיר איך זה עובד מניסיון העבר", מציין איזביצקי. "כיוון שאין לי ראיות, אין לזה טעם. הגשתי תלונות על דברים דומים בעבר אך התיקים נסגרו. לפעמים לוקח שבוע או חודש, אבל בסוף סוגרים את התלונה בלי לאתר את האשמים".

"אנחנו לא באים ליצור פרובוקציות", מדגיש איזביצקי. "אנחנו לא במערכה כלשהי, אלא רק סובלים מוונדליזם שלא קשורה לאף אוכלוסיה אלא רק לעבריינים. אנחנו מתחשבים בכולם ולשים אדם בשלט, גבר או אישה, זה לא פגיעה באף אוכלוסייה. אני לא משייך את הוונדליזם לאוכלוסייה החרדית, בניגוד לטוקבקים ברשת, כיוון שאני יודע שגם החרדים הם לקוחות שלי והם מביעים בי תמיכה. כולם מכל הצדדים הביעו בי תמיכה לכן אני יודע שזה מעשה רק של קיצוניים".


שלט הפרסום החדש עם תמונת הגבר (צילום: פלורוז)

שלט הפרסום החדש עם תמונת הגבר (צילום: פלורוז)


בתגובה רשמית ששלח איזביצקי לפני כשעה קלה הוא מוסיף כי "בהמשך לפרסומים על הוונדליזם לשלט שלנו, אני מקבל המון תגובות ושאלות, מהרבה מהן אני מרגיש שנוצרה חוסר הבנה בנוגע להשתלשלות האירועים ודרך הפעולה באופן מקצין ופוגע. בשל זאת, אני מעוניין לדייק כמה עובדות ולהסביר את המצב מנקודת מבטי. מאז חודש מאי ועד נובמבר נעשו שלוש פעולות ונדליזם לשלט שלנו. מקרה ראשון בחודש מאי – צבעו את גוף הדוגמנית בשלט שלנו בשחור, באופן שבוא לא משחירים את פני הדוגמנית אלא את צווארה וכתפיה. מקרה שני ושלישי באוקטובר ונובמבר – צבעו את פני הדוגמנית בשלט בשחור וכיסו את שיערה בבריסטולים. מעשי הוונדליזם מזעזעים ומתסכלים מאוד. ראשית איני יודע מי עשה את המעשה, עם זאת ליבי סמוך ובטוח שהוא לא מייצג אף אוכלוסייה, אלא רק קומץ קיצוני שמנסה לכפות את רצונו עלינו. אנחנו, בעלי עסק, אשר סובלים מוונדליזם שנעשה על ידי קרימינלים נמצאים בבעיה: מצד אחד – איננו רוצים להיכנע לקומץ אשר כופה את השקפת עולמו הקיצונית עלינו; מצד שנ י- המציאות מכה והיא כואבת, כל שלט שאנחנו שמים ועליו אישה מושחת באופן מיידי; בין שתי האופציות הנראות לפניי, מבחן המציאות מנצח והוא כואב, מתסכל ויקר לנו מאוד. הרי איך אנחנו יכולים להילחם בקרימינלים? איפה התכלית בלהוריד כל שלט עם אישה ימים אחרי שעלה?".

"כל הסיפור הזה פוגע, משפיל, מתסכל", מסכם איזביצקי בהודעה שמסר, "ועלה לנו כבר עשרות אלפי שקלים. ברצוני להודות לכל התומכים מכלל קצוות האוכלוסייה, החיזוקים שלכם מרימים אותנו ומחזקים אותנו לקראת העתיד לבוא. לכל נפגעות\נפגעים מהעובדה שלא שמנו אישה בשלט הנוכחי ונכנעו לכפיית הקומ ץ- אני מזדהה עם התסכול מעומק ליבי ומחדד שההחלטה נובעת משיקולים רציונליים בלבד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר