מרחב הלימוד החדש בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)
מרחב לימוד בבבית הספר (צילום: דקל אבו)

המצב הביטחוני: גם היום הלימודים מתקיימים במודיעין

גם היום, לאחר שנערכה הערכת מצב, הוחלט בעירייה כי מוסדות החינוך במודיעין יפעלו כסדרם

פורסם בתאריך: 14.11.19 06:02

גם היום, חמישי, יתקיימו הלימודים במודיעין כסדרם – בעיריית מודיעין מציינים כי כלל מוסדות החינוך בעיר יפעלו, כולל החינוך המיוחד.

מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: "על פי הנחיות פיקוד העורף, הלימודים יתקיימו היום 14.11 כסדרם. כולל הסעות החינוך המיוחד, מעונות היום, צהרוני וחוגי עמותת סחלבים.
בשעות אלו, אנו מדגישים לשמור על עירנות ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף. במקרה של אזעקה, יש להיכנס למרחב המוגן בתוך 90 שניות.
נעדכן כמובן במידת הצורך על כל שינוי במהלך היום, בדף הפייסבוק באתר העירייה ובמוקד העירוני. מאחלים ליום של שקט מבורך במהרה".

גם אתמול, רביעי, החליטה העירייה שלא לבטל את הלימודים – רוב התלמידים והתלמידות חזרו לבית הספר. אולם, ביום שלישי, החליטה עיריית מודיעין לבטל את הלימודים. עוד באותו יום נורו טילים על מודעין – כיפת ברזל יירטה אותם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אמר אתמול ראש העיר חיים ביבס: "החלטתי לפתוח את בתי הספר הבוקר כי אנחנו מעבר לקו ה-40 ק"מ", והוסיף: "אנחנו לא יכולים לכפות על אף הורה לשלוח את הילד שלו לבית הספר, אבל אנחנו עושים את הטוב ביותר. בכל מוסדות הלימוד בעיר יש ממ"דים".


הוראות פיקוד העורף למודיעין


לפי מפת ההגנה של פיקוד העורף לתושבי מודיעין מכבים רעות יש זמן התרעה של כ-90 שניות להגיע למרחב מוגן בהישמע אזעקת צבע אדום. העדיפות הראשונה היא להיכנס לממ"ד הביתי, מרחב מוגן דירתי, ולשהות בו עשר דקות לאחר השמע האזעקה. במידה ויש תושבים הנמצאים מחוץ לבית בעת האזעקה מומלץ להגיע למרחבים מוגנים הנמצאים במרכזים המסחריים או להיכנס לבניינים ולעלות בחדר המדרגות לקומה השנייה ולהמתין שם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר