הזוג המאורס - שני אברהמי ומאור מזרחי (צילום: פרטי)
הזוג המאורס - שני אברהמי ומאור מזרחי (צילום: פרטי)

החתונה שתוכננה בדרום: "אנחנו מחפשים אולם מהיום למחר באזור ירושלים או במודיעין והסביבה"

הזוג המאורס שני אברהמי ומאור מזרחי אמורים להתחתן מחר בערב בדרום. על רקע המצב הביטחוני בוטל האירוע. השניים מנסים להציל את החתונה ולערוך אותה מחר באזור ירושלים או מודיעין

פורסם בתאריך: 13.11.19 20:10

המצב הביטחוני המתוח בדרום, בשפלה ובגוש דן משפיע לא רק על התלמידים אלא גם על הזוגות, שעומדים בפני היום המרגש בחייהם. מחר, חמישי, 14.11, אמורה להתקיים חתונתם של מאור מזרחי ושל שני אברהמי, תושבי גבעת זאב, באולם אירועים בצומת כנות, סמוך לגדרה. אולם, בעקבות המצב הביטחוני והאיסור של פיקוד העורף לקיים אירועים באזור, נכון לכעת – החתונה מבוטלת והזוג מחפש בבהילות אולם אירועים חלופי באזור ירושלים או במודיעין.

שיר מזרחי, אחותו של החתן מאור מזרחי, פרסמה הערב פוסט בפייסבוק שבו היא מבקשת עזרה במציאת אולם חלופי: "אחי צריך להתחתן מחר באזור הדרום אבל עקב המצב הבטחוני אנחנו מחפשים אולם מהיום למחר באזור ירושלים או במודיעין והסביבה. כל הצעה שתוכל לעזור תתקבל בברכה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


 

הצעת הנישואין - שני אברהמי ומאור מזרחי (צילום: פרטי)

הצעת הנישואין – שני אברהמי ומאור מזרחי (צילום: פרטי)


"החתן והכלה ממש לחוצים ומבואסים", מתארת שיר מזרחי בשיחה עם "כל העיר מודיעין" את התחושות בעקבות ביטול אירוע החתונה. "בדקנו בכמה אולמות, אבל כולם כבר תפוסים", היא מספרת, "אנחנו לא רוצים לדחות לעוד חצי שנה, יש לזוג בערך 500 מוזמנים, שכבר אישרו הגעה. מה נגיד לאנשים – לא לבוא? אי אפשר לעשות את זה. אנשים סגרו מראש ואי אפשר לבטל אירוע של אחרים, אנחנו ממשיכים לחפש".

לדברי מזרחי, "שניהם שילמו מקדמה על האירוע – 50 אלף שקלים. בעל האולם אמר להם שהם יחזירו את הכסף רק כשהם יקבלו את הכסף מהמדינה, אז הם לא יודעים מתי יוחזר הכסף".

מאור מזרחי ושני אברהמי מכירים מגיל קטן, והם ביחד בשנתיים האחרונות. "לפני חצי שנה הוא הציע לה נישואין, ואז הם כבר סגרו אולם אירועים בצומת כנות. הכלה מדמיינת מגיל קטן איך תהיה החתונה שלה, ואיך האירוע כולו ייראה. הם ביטלו הכל, אבל הם מנסים לשמור על אופטימיות".

הזוג מחפש לקיים את אירוע החתונה בסביבת מודיעין או בירושלים. "הם מחפשים אולם באזור שפיקוד העורף כן מאפשר להתכנס בו", מדגישה שיר מזרחי. "אנחנו לא רוצים לעשות את זה במועדון קטן או בבית כנסת, הם רוצים את מה שהם דמיינו, אולם או גן אירועים גדול, כמה שיותר קרוב למה שהם דמיינו".

בעלי אולמות שברצונם לסייע ממש ברגעים אלה על מנת שהחתונה תתקיים מחר, מוזמנים ליצור קשר עם שיר, אחותו של החתן – 0506711061


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר