תאונת דרכים ברחוב עמק זבולון, דר אהרוני (צילומים: פרטי, עצמי)
תאונת דרכים ברחוב עמק זבולון, דר אהרוני (צילומים: פרטי, עצמי)

רחוב עמק זבולון – הולכת רגל חצתה במעבר חציה ונפגעה: "קפצתי קדימה ונמרחתי על הכביש"

הולכת הרגל, בת 22, נפגעה בצומת הרחובות עמק זבולון-מרדכי מקלף בעת שניסתה להימלט מרכב, שלדבריה "נסע במהירות מטורפת". היא פונתה באורח קל לאסף הרופא

פורסם בתאריך: 13.11.19 11:50

אתמול, יום שלישי אחר הצהריים, התרחשה תאונת דרכים בצומת הרחובות עמק זבולון-מרדכי מקלף, במהלכה נפגעה הולכת רגל, צעירה בת 22, באורח קל.

הנפגעת – דר אהרוני חצתה בשעה 17:30 את הכביש במעבר חצייה, לפתע הגיח משמאלה כלי רכב, שלטענתה, נסע במהירות מופרזת. אהרוני מספרת כי היא נאלצה לקפוץ במהירות מנתיב הרכב ונפצעה קל בידיה וברגליה מהנפילה. הרכב המשיך ופגע בעוצמה ברכב אחר שנכנס לצומת. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את אהרוני לבית החולים שם היא טופלה ושוחררה עוד באותו הערב. נהגי שני הרכבים לא הזדקקו לטיפול רפואי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"יצאתי עם הכלבה לטיול לכיוון הפארק בעמק זבולון", מספרת אהרוני בשיחה עם "כל העיר מודיעין", "כשהגעתי לצומת התחלתי לחצות את הכביש במעבר חציה עם הכלבה ואז הגיע רכב משמאלי במהירות מטורפת. ראיתי שהוא הולך להיכנס בי, הוא לא בלם, קפצתי קדימה ונמרחתי על הכביש. בדיוק באותו זמן הגיע עוד רכב מכיוון אחר והרכב הראשון נכנס בו חזיתית. הרעש היה מטורף. אם במקומי היה מישהו שלא היה מצליח לקפוץ, כנראה שהוא היה מת במקום".

"התקשרתי למד"א כי חשבתי שיש פצועים בתוך המכוניות, אבל הנהגים יצאו ולא היו פצועים", ממשיכה ומספרת אהרוני. "מד"א הגיעו ורצו לפנות אותי. נתתי את הכלבה לילדה ולאמא שלה שהגיעו לשם ואז הסכמתי להתפנות. בזמן הפינוי באמבולנס התחלתי להרגיש כאבים איומים".

במד"א מציינים כי "חובשים ופרמדיקים של מד"א נקראו לטפל באישה שנפצעה תוך כדי תאונת דרכים, היא נפלה על המדרכה ונפגע. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אתה לבית החולים אסף הרופא".

"נסעתי לבית החולים אסף הרופא למחלקה כירורגית אורתופדית. נתנו לי תרופות ומורפיום ועשו לי צילומים. אין לי שברים אבל יש הרבה מכות יבשות ונקע בכתף. גם כעת אני מרגישה כאבים בכל הגוף", ממשיכה ומתארת אהרוני. "קמתי בחמש בבוקר עם כאבים מטורפים, אני לא מצליחה לתפקד ומפחדת לצאת מהבית, אדם יוצא מהבית ולא חושב שדבר כזה יקרה. אני מכירה את הצומת ויודעת שמתרחשים בו המון תאונות, העירייה חייבת לעשות שם כיכר, בפעם הבאה זה יהיה ילד או אדם מבוגר וזה עלול להייגמר באסון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת שגרה ממש בסמוך

    תארו לכם ילד או אדם מבוגר שלא יכולים ובודאי לא צריכים להיות במצב כזה.
    בעמק זבולון כל הזמן נוהגים במהירות במיוחד בשעות סביב איסוף הילדים מהמסגרות…הנהגים לחוצים ומי שחוצה נמצא בסכנה.
    לפני כל מעבר חצייה חייב להיות bump גבוה כדי לאלץ את הנהגים להאט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר