חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

ראש העיר חיים ביבס ל"כל העיר מודיעין": "אנחנו עושים הכל כדי שהתלמידים וההורים ירגישו בטוחים"

בעקבות ההחלטה לקיים את הלימודים היום במודיעין כסדרם - אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" ראש העיר חיים ביבס כי "רוב הילדים הגיעו הבוקר לבתי הספר, בכל מוסדות הלימוד בעיר יש ממ"דים"

פורסם בתאריך: 13.11.19 09:57

"החלטתי לפתוח את בתי הספר הבוקר כי אנחנו מעבר לקו ה-40 ק"מ", אומר ראש העיר חיים ביבס בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "אנחנו לא יכולים לכפות על אף הורה לשלוח את הילד שלו לבית הספר, אבל אנחנו עושים את הטוב ביותר. רוב הילדים הגיעו הבוקר לבתי הספר", מספר ביבס, "ובכל מוסדות הלימוד בעיר יש ממ"דים".

כידוע, הבוקר החליטה עיריית מודיעין, בתום הערכות מצב עם פיקוד העורף, לקיים את הלימודים בעיר כסדרם. הלימודים מתקיימים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. כידוע, אתמול, שלישי, בוטלו הלימודים בעקבות המצב הביטחוני שכלל ירי טילים גם על מודעין – כיפת ברזל יירטה אותם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ראש העיר ביבס מדגיש הבוקר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, בהתאם להנחיות שלהם. בסוף צריך לשמור על הילדים שלנו במערכת החינוך. בכל בתי הספר שלנו יש מרחבים מוגנים. גם במהלך מבצע צוק איתן הלימודים התקיימו – מודיעין היא מהערים הבטוחות בישראל מבחינת מיגון".


מרחב הלימוד החדש בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)

כיתה בבית הספר אני חן (צילום: דקל אבו)


להורים המודאגים אומר ביבס: "להורים אני אומר שאנחנו עושים הכל כדי לתת את המרחב הכי מוגן לילדים. אנחנו עושים הכל כדי שהתלמידים וההורים ירגישו בטוחים".

על התגובה של הממשלה וצה"ל ברצועת עזה על ירי הטילים לעבר ישראל, אומר ביבס, המשמש גם כיו"ר המרכז לשלטון מקומי כי "התגובה של הממשלה ושל צה"ל היא תגובה מידתית ונכונה", לדבריו – "מתקבלות החלטות שקולות".



כזכור, לפי מפת ההגנה של פיקוד העורף לתושבי מודיעין מכבים רעות יש זמן התרעה של כ-90 שניות להגיע למרחב מוגן בהישמע אזעקת צבע אדום. העדיפות הראשונה היא להיכנס לממ"ד הביתי, מרחב מוגן דירתי, ולשהות בו עשר דקות לאחר השמע האזעקה. במידה ויש תושבים הנמצאים מחוץ לבית בעת האזעקה מומלץ להגיע למרחבים מוגנים הנמצאים במרכזים המסחריים או להיכנס לבניינים ולעלות בחדר המדרגות לקומה השנייה ולהמתין שם.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר