נופר קמינסקי (צילום: באדיבות נופר קמינסקי)
נופר קמינסקי (צילום: באדיבות נופר קמינסקי)

הצעירה ממודיעין שנפגעה בפרשת הפצת מספרי הטלפון באתרי מין: "פגעו לי בפרטיות, זו טראומה עבורי"

אחרי חשיפת פרשת פרסום מספרי הטלפון של מאות נשים באתרי מין - בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מתארת נופר קמינסקי, 21, שמתגוררת בעיר: "להפיץ את הפרטים האישיים שלי ולשלוח לי הודעות מטרידות ומיניות זה לא אנושי"

פורסם בתאריך: 11.11.19 16:03

נופר קמינסקי, בת ה-21, ממודיעין לא האמינה כאשר היא החלה לקבל שיחות טלפון מגברים זרים, שכללו תוכן מיני ומטריד. קמינסקי היא אחת ממאות הנשים ברחבי הארץ שנפלו קורבן להפצת מספרי הטלפון שלהן בקבוצות ובאתרי מין במרשתת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כפי שפורסם, בשבוע שעבר התפוצצה פרשת הפצת התמונות בעירום של מאות נשים ברחבי הארץ באמצעות רשת הטלגרם – המשטרה פתחה בחקירה סמויה שהפכה לגלויה, ועצרה במסגרתה 12 צעירים בחשד להפצת התמונות ומספרי הטלפון. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב-יפו.

קמינסקי מספרת כי במשך שנה וחצי היא קיבלה שיחות טלפון מגברים זרים, לאחר שגם מספר הטלפון שלה פורסם ברבים. לדברי קמינסקי, "לפני כשנה וחצי התחלתי לקבל שיחות טלפון ממספרים חסומים, שיחות הזויות", כך היא מתארת, "שאלתי מאיפה זה מגיע, ואמרו לי שהטלפון שלי מופיע באתר סקס. זה הגיע למצב שקיבלתי שיחות מגברים שאמרו לי שאני רשומה כ'חרמנית וסקסית', אבל המצב החמיר עוד יותר לפני כמה חודשים". קמינסקי מתארת כי לפני כחצי שנה מספר הטלפון הפרטי שלה פורסם בטלגרם, "ולצידו כתבו עלי 'זונת אינסטגרם', זו טראומה של ממש".


נופר קמינסקי (צילום: באדיבות נופר קמינסקי)

נופר קמינסקי (צילום: באדיבות נופר קמינסקי)


"מה הם רוצים מהחיים שלי. פגעו לי בפרטיות זו טראומה עבורי", היא מוסיפה ואומרת. "אני מאחלת לכל האנשים האלה להירקב בכלא. איכשהו אני יצאתי ברת מזל, יש בנות שפרסמו את תמונות העירום שלהן".

קמינסקי מעבירה מסר לחשודים ואומרת: "אני מקווה שלא יעשו דבר כזה לבת שלכם ושבחיים שלכם זה לא יקרה לאף אחת שאתם מכירים. להפיץ את הפרטים האישיים שלי ולשלוח לי הודעות מטרידות ומיניות זה לא אנושי". על הנשים שנפגעו היא אומרת: "כולן אמיצות של ממש, לכו להגיש תלונות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר