חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

השביתה הגדולה בוטלה. חיים ביבס: "התקציבים שהשגנו מנעו קריסת רשויות"

יו"ר מרכז השלטון המקומי, ראש העיר חיים ביבס, הודיע כי השביתה שהיתה מתוכננת להיערך מחר, חמישי, מבוטלת, וזאת על רקע השגת הסכמות מול משרדי הממשלה וקבלת תקציבים לשירותי החינוך והרווחה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:06

הבשורה להורים לילדי הגנים: השביתה הגדולה שהיתה מתוכננת להיערך מחר, חמישי, 7.11, ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, כולל במודיעין – מבוטלת. יו"ר מרכז השלטון המקומי, ראש העיר מודיעין, חיים ביבס, הודיע היום, רביעי בצהריים, כי השביתה מבוטלת בעקבות השגת הסכמות מול משרדי הממשלה וקבלת כלל התקציבים הנדרשים לשירותי החינוך, הרווחה, בניית מוסדות החינוך, מענקי סיוע לרשויות מוחלשות ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ביבס ציין כי "התקציבים שהשגנו מנעו את קריסת הרשויות ויאפשרו לרשויות מהפריפריה, המגזר הערבי והצפון לתת לתושבים שלהם את השירותים הטובים ביותר. אני מודה ומעריך את כל ראשי הרשויות שהיו שותפים למאבק החשוב ופעלו למען כלל תושבי מדינת ישראל".

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר מודיעין", במסגרת צעדי השביתה שתוכננו במודיעין – יצאה הודעה מטעם העירייה על ביטול פינוי האשפה ועל השבתת גני הילדים בעיר. כאמור – השביתה בוטלה.


גן ילדים, משאית לפינוי אשפה במודיעין (צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות, זאב שטרן)

גן ילדים, משאית לפינוי אשפה במודיעין (צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות, זאב שטרן)


"הדרישות של ראשי הרשויות המקומיות", נמסר ממרכז השלטון המקומי, "שכללו תוספת של מיליונים לבינוי מוסדות חינוך, הגדלת תקציבים ל-190 רשויות עבור מתן שירותים בסיסיים, מתן תקצוב לתכנית מיגון הצפון להבטחת ביטחון תושבי הצפון, סבסוד התכנית חוג לכל ילד ביישובי הצפון וגיבוש תכנית חומש לסיוע למגזר הערבי, הדרוזי והבדואי נענו במלואן על ידי משרד הממשלה ובתיווך מנכ"ל משרד ראש הממשלה. לאור הישגים אלו, מודיעות הרשויות המקומיות כי השביתה שתוכננה למחר מבוטלת והשירותים העירוניים ינתנו כרגיל לרבות במוסדות החינוך, הסעות שירותי הרווחה ועוד".

ממשרד הפנים נמסר כי השר אריה דרעי הנחה את מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן לגבש מתווה לפתרון מענקי האיזון לרשויות לשנת 2020. בדיון שנערך סוכם כי משרד הפנים יודיע בתוך עשרה ימים על מענקי האיזון לשנת 2020, על בסיס תקציב בסך 3.15 מיליארד שקלים. "אני שמח שהגענו להסכם שיאפשר לרשויות המקומיות להתנהל באופן תקין", מסר השכ דרעי, "גם בתקופת ממשלת המעבר. חשוב שהשביתה נמנעה ונחסך סבל מיותר מתושבי הרשויות ובעיקר להורים ולתלמידים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר