השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הקלות בארנונה לעסקים במע"ר החדש במודיעין? בעירייה שוללים על הסף

יזם הנדל"ן חיים זקן ביקש מהעירייה לצאת במתווה להקלות בתשלום הארנונה לבעלי העסקים במע"ר החדש. בעיריית מודיעין מבהירים כי "הבקשה להעניק הקלה בארנונה אינה חוקית"

פורסם בתאריך: 4.11.19 16:01

יזם הנדל"ן חיים זקן ביקש מעיריית מודיעין לצאת במתווה להקלות בתשלום הארנונה לבעלי העסקים במע"ר החדש במודיעין, שצפוי להיפתח החודש. בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בעירייה, בו השתתפו קבלנים ויזמים במע"ר החדש – בין השאר נציגים של אפריקה ישראל ועזריאלי, העלה זקן את בקשתו מול ראש העיר חיים ביבס. עוד באותו דיון הוסבר לזקן כי הבקשה להעניק הקלה בארנונה אינה חוקית "שכן אסור לעירייה להעניק הקלות פרטניות בתשלום הארנונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


זקן ביקש כי בשנה הראשונה בעלי העסקים במע"ר לא ישלמו ארנונה, בשנה השנייה תשלום הארנונה יעמוד על כ-50 אחוזים ואילו רק בשנה השלישית בעלי העסקים ישלמו את תשלום הארנונה המלא. כידוע, עיריית מודיעין, כמו שאר הרשויות ברחבי הארץ, אינה רשאית להנניק הנחה בארנונה לעסקים.

לדברי זקן, בשבועות האחרונות הוא נפגש עם ראש העיר חיים ביבס בנושא. "תנו לאנשים להרוויח", אומר זקן בשיחה עם "כל העיר מודיעין". כל מי שבא לשכור מקומות פוחד, הוא מחשב את כל המרכיבים ורואה שהארנונה יוצאת גבוהה וזה קשה", אומר זקן שמחזיק בנכסים במע"ר. "המע"ר עדיין 'פתוח', יושבים עם אנשים אבל לא סוגרים איתם חוזים, יש מקומות שלא הושכרו".


השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", שדרת הבילויים במע"ר החדש יפעל שבעה ימים בשבוע, כאמור, כולל בשבתות, ויכיל מגוון עסקים החל מבתי מסחר, מסעדות ובתי קפה יחד עם אטרקציות שונות ובהן מזרקות מים, בריכות אקולוגיות, לצד שילוב האירועים העירוניים בפעילות השנתית של המע"ר. בחלקה התחתון של השדרה יהיה חיבור לקניון עזריאלי וכן תהיה כיכר ואזור המיועד להקמת שוק עירוני. בצידה של השדרה הפונה לכיוון רחוב ערער ולהמשכו של רחוב דם המכבים, נבנו מבנים של שתי קומות המיועדות למסחר ולמשרדים, ומעליהן שלוש קומות נוספות למגורים.

מעיריית מודיעין-מכבים-רעות נמסר: "כפי הוסבר ליזם בדיון, הבקשה להעניק הקלה בארנונה אינה חוקית שכן אסור לעירייה להעניק הקלות פרטניות בתשלום הארנונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר