גן ילדים (צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

מכת יתושים וצרכים של חתולים: תלונות על מפגעי תברואה בחצר גן ילדים בשכונת הפרחים

בימים האחרונים ילדי גן "אלה" במודיעין סובלים מארגזי חול מזוהמים בצרכים של חתולים וממפגע של יתושים. עיריית מודיעין: "ארגז החול יוחלף במצע דשא סינתטי כבר בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 3.11.19 15:27

הורים בגן "אלה" בשכונת הפרחים במודיעין מתלוננים בימים האחרונים על מפגעי תברואה. לטענת ההורים בארגזי החול בחצר הגן ישנם צרכים של חתולים, כמו כן – המקום מהווה מוקד למפגע יתושים – מה שגורם לילדיהם להיעקץ ולסבול מפריחות. ההורים מספרים כי הם פנו לעירייה כמה פעמים בנושא אך טרם נמצא פיתרון.

היום, ראשון, אומרים בעירייה ל"כל העיר מודיעין" כי הוחלט כי ארגז החול יוחלף במצע דשא סינתטי – מהלך שיצא לדרך כבר בימים הקרובים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"בגן 'אלה' יש בעיה וצריך לטפל בה, לצערי לקח קצת יותר מדי זמן עד שהחלו לטפל בבעיה", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" חנן קלחמן לוינסקי, יו"ר ועד הגנים העירוני במודיעין. "אני מקווה שהשבוע זה ייפתר לגמרי ויגיעו סוף סוף להבנה". לדברי קלחמן לוינסקי, "צריך לעשות את מה שעושים בכל הגנים – פעם בחצי שנה צריך לנקות ולסנן את החול, ופעם בשנה להחליף. אני מאמין שהפעולות האלה יתבצעו. לפי הגורמים המקצועיים בווטרינריה, אין דרך להרחיק חתולים וזה הבעיה שלנו. בכל הגנים שיש בהם חול יש צואת חתולים וצריך לנקות את זה, לתחזק ולכסות. אני מקווה שיקרה מה שהבטיחו לנו, שזה ייפתר בשבוע הקרוב".

קלחמן לוינסקי מדגיש: "אני יודע שצריך לעשות הדברה, ושעשו הדברה לפני שבועיים, אבל זה לא פתר את הבעיה כמו שצריך. ההורים והגננת מניחים שהבעיה היא בצמחייה סביב הגן ושאם ייגזמו אותה זה יכול לפתור את הנושא".

"בשנה שעברה הקמנו בוועד הגנים העירוני צוות שמקבל את הפניות מוועדי הגנים ועובד בצמוד לגורמי המקצוע", מסכם קלחמן לוינסקי. "רוב הפעמים יש לנו מענה מהיר ומקצועי. יש מקרים שהטיפול מתעכב מסיבות בירוקרטיות, תקציביות או אחרות. בגן הזה, ספציפית, משך הטיפול ארוך מדי. חשוב להגיד שיש אוזן קשובה לוועד הגנים העירוני במחלקת אחזקה של העירייה".

"כל העיר מודיעין" פנה לעיריית מודיעין-מכבים-רעות שמסרה בתגובה כי "לאחר סיור שנערך בגן על ידי הגורמים המקצועיים בעירייה, הוחלט כי ארגז החול יוחלף במצע דשא סינתטי כבר בימים הקרובים. כמו כן, בעיית היתושים נמצאת גם היא בטיפול במספר אופנים, ביניהם, איתור של מוקדי דגירה ומים פוטנציאליים והדברתם וכן, הפחתת הלחות המושכת יתושים על ידי גיזום עצים וניקוי עלי השלכת בגג שבחצר הגן."


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל מודיעין מלאה בקקי של כלבים (חוץ מהרחוב של ביבס שם נקי)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר