גן ילדים (צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום)
(צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום)

עיריית מודיעין בוחנת – הפסקת השימוש בכלים החד פעמיים בצהרונים

האם מודיעין תלך בעקבות תל אביב? ל"כל העיר מודיעין" נודע כי בעירייה בוחנים להפסיק את השימוש בכלים חד פעמיים בצהרונים. עיריית מודיעין: "בימים אלה נבחנות מספר אלטרנטיבות בנושא"

פורסם בתאריך: 3.11.19 08:06

האם בקרוב מודיעין-מכבים-רעות תצטרף למהפכת הפסקת הכלים החד פעמיים בצהרונים? ל"כל העיר מודיעין" נודע כי בעירייה מתגבשת תוכנית, בהנחיית ראש העיר חיים ביבס, להפסקת השימוש בכלים חד פעמיים בשיתוף עם עמותת סחלבים, הנהגת ההורים העירונית, וועד הגנים העירוני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כידוע, המודעות לנזקים העצומים הנגרמים כתוצאה משימוש בכלים חד פעמיים הובילה מדינות רבות בעולם להוביל שורה של צעדים להגבלת שימוש בכלים חד פעמיים מפלסטיק, באמצעות חינוך והסברה, ובהמשך גם על פי חוק, מנגד בישראל אין עדיין שום הגבלה על ייבוא, ייצור או שימוש בכלים חד פעמיים.

ראשונה שהרימה את הכפפה היא עיריית תל אביב-יפו, שהודיעה בשבוע שעבר על הפסקת השימוש בכלים חד פעמיים בגני הילדים ובצהרונים, וכי עד סוף שנת 2019 תיושם תוכנית להפחתה של השימוש בכלים חד-פעמיים במוסדות הללו. גם עיריית חולון הודיעה כי היא נערכת לערוך פיילוט בצהרונים, במסגרתו הצוותים יעברו להשתמש בכלי אוכל רב-פעמיים. בנוסף, בעיריית הרצליה מתקיים הפרויקט "עיר ללא פלסטיק" על מנת להפחית את השימוש בפלסטיק חד פעמי במשרדי העירייה, במערכת החינוך, במוסדות הציבור ובבתי התושבים.

גם בהנהגת ההורים במודיעין מאמינים שעוד השנה הם יצליחו לקדם את הפרויקט. אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין מוסר ל"כל העיר" כי " אני מאמין שעוד השנה נצליח לקדם את הפרויקט, עד כדי ביצוע בכלל הגנים בעיר, וכל זאת לאור העובדה שכל הצדדים המעורבים ממוקדים למתן פתרון לסוגיה".

עיריית מודיעין מוסרת ל"כל העיר מודיעין" כי "בימים אלה נבחנות מספר אלטרנטיבות בנושא, לכשתתקבל ההחלטה היא תובא לידיעת הציבור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. חנה

    יוזמה חשובה… בהצלחה… קוראים לעיריית ירושלים להצטרף… עבדתי בצהרונים ויודעת בכמה כלים חד פעמיים משתמשים בכל יום… כמויות אדירות וגם את קופסאות האוכל לא ממחזרים אלא זורקים לפח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר