אריאל פילדס ליד הצילום הזוכה (צילום: באדיבות המשפחה)
אריאל פילדס ליד הצילום הזוכה (צילום: באדיבות המשפחה)

התלמיד ממודיעין שזכה בתחרות הצילום הבינלאומית: "מיליוני אנשים ייחשפו לרותי הצבועה"

אריאל פילדס, 17, שזכה בתחילת החודש בציון לשבח בתחרות "צלם הטבע של השנה" שנערכה באנגליה, מספר ל"כל העיר מודיעין" על התחושות שאחרי הזכייה ועל השאיפות לעתיד: "אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר - כמו לנשיונל ג'אוגרפיק"

פורסם בתאריך: 30.10.19 14:55

"זה כבוד גדול בשבילי שהצלחתי להגיע ולהיות חלק מתחרות כזו גדולה – 'צלם הטבע של השנה', שזו התחרות הצילומים הכי מוכרת בעולם בתחום הטבע והסביבה", כך מספר אריאל פילדס, תלמיד בן 17 ממודיעין, שזכה לציון לשבח בקטגוריית הנוער בתחרות צילומי הטבע הידועה. "ממש התרגשתי מהזכייה, הרגשתי שהפרויקט שעשיתי בשביל לצלם את רותי הצבועה הצליח. הצלחתי לספר את הסיפור של רותי ברמה בינלאומית, ואני שמח שמיליוני אנשים ייחשפו לרותי הצבועה, ואולי יוכלו לקחת חלק בתרומה לטבע והעלאת מודעות לחיות בסכנת הכחדה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"צלם הטבע של השנה" זו תחרות צילומי טבע ותיקה, שמתקיימת כבר 55 שנה. לתחרות נשלחו 48,000 צילומים מלמעלה מ-100 מדינות מרחבי העולם. בצילום הזוכה של פילדס מככבת רותי, הצבועה המפורסמת של העיר מודיעין, בעת שהיא מנמנמת בשמש. הצילום יוצג במשך שנה, כחלק מהתערוכה הכוללת, בעשרות מדינות בשש יבשות.


רותי הצבועה (צילום: אריאל פילדס)

רותי הצבועה (צילום: אריאל פילדס)


"המטרה של התחרות היא, בין השאר, להעלות מודעות לטבע ולבעלי החיים, ובעצם להגן על הטבע", אומר פילדס בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "יש לה רק מטרות טובות. התחרות היא לא רק על הצילום, זה כדי לגרום לאנשים להעריך את הטבע יותר. התערוכה מתחילה ב'מוזיאון ההיסטוריה של הטבע', בלונדון שזה מקום מאוד מוכר ובו מבקרים מיליוני אנשים בשנה. בשנה הבאה – 2020, אני חושב שזה הולך להגיע לישראל, למוזאון ארץ ישראל בתל אביב".


רותי הצבועה (צילום: אריאל פילדס)

רותי הצבועה (צילום: אריאל פילדס)


"אני מתעסק בצילום כבר 4 שנים", מספר פילדס, "אם אני רוצה מקום להירגע בו, לברוח מהעיר ומהמציאות, אני הולך לטבע ופשוט מסתובב ומצלם וזה עוזר לי לרענן את הראש מהחיים בעיר כל היום. ההתחלה שלי היתה כמו של כל אחד, פשוט הרמתי מצלמה וצילמתי את כל מה שהיה סביבי וכך בניתי את טכניקת הצילום שלי, רציתי להתמחות בזה יותר ויותר והגעתי לשלב שהבנתי את החשיבות של התאורה בצילום, שהיא יכולה לשנות הכול, אני הלכתי בדרך יותר אומנותית בצילום ולשבור את חוקי הצילום, הכלל אומר שאסור שהשמש תהיה מול הצלם. אני רציתי לנסות איך זה נראה לצלם בעצם מול השמש. בתמונה שזכתה, השמש מאירה על הצבועה מאחורה וגורמת להשתקפות יפה באוזניים וזה מה שמאיר את התמונה".


רותי הצבועה - הצילום הזוכה (צילום: אריאל פילדס)

רותי הצבועה – הצילום הזוכה (צילום: אריאל פילדס)


בעידן שבו כל אחת ואחד מחזיק במצלמה בטלפון הנייד שלו ומשתמש בפילטרים לצילומים, הרשתות והמדיה מוצפות בתמונות. "נכון, מאוד קשה היום לצלם תמונות מקוריות", אומר פילדס, "היום כל העולם צלמים וכל אחד יוצא ומצלם תמונה, ולכן יש הרבה תחרות. כדי בכל זאת להצליח אני מנסה לתת את המגע האישי שלי, את הסגנון שלי".

ומה התוכניות הלאה?

"אחרי הצבא אני חושב אולי לעבוד בצילום. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אם אלך לכיוון של קריירה בצילום, אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר – כמו לנשיונל ג'אוגרפיק או דברים כאלו. בארץ זה לא מספיק לי, אני מכוון למקומות גבוהים בעולם, כמו להיות צלם טבע ואולי להוביל מסעות צילום בעולם. אני מצלם כי אני נהנה", הוא מדגיש, "אבל גם יש לי מטרה לגרום לאנשים להעריך את הטבע דרך התמונות שלי, לספר סיפור דרך התמונות".

http://arielfields.com/


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר