מע"ר (צילום: חורחה נובומינסקי)
המע"ר החדש במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

לקראת פתיחת המע"ר החדש במודיעין: אילו מקומות בילוי יפעלו במתחם?

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין" על פתיחת סניף של "בנדיקט" - בימים אלה מתגבשת רשימת מקומות הבילוי במע"ר, שייחנך בשנת 2020. חבר המועצה אלעד שמעונוביץ': "יש כבר שישה מקומות בילוי שייפתחו בחודשים הקרובים"

פורסם בתאריך: 25.10.19 07:58

לא רק הבנדיקט – אילו עוד מקומות בילוי יפעל במע"ר החדש במודיעין? בימים אלה מתגבשת רשימת מקומות הבילוי שיפעלו במע"ר החדש, שנבנה בעיר.

במע"ר, שייפתח במהלך שנת 2020, צפוי לפעול סניף של רשת ארוחות הבוקר "בנדיקט", כך כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר מודיעין". במע"ר תיפתח שדרה מרכזית, שבה יפעלו מקומות בילוי – חלקם יפעלו בשבת, כמו למשל הבנדיקט.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)

אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)


חבר המועצה אלעד שמעונוביץ (הדור הבא), מחזיק תיקי מחזיק תיקי תרבות, צעירים ונוער, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", כי "כיום במודיעין פועלים שבעה פאבים, לא מעט מסעדות טובות והרבה בתי קפה שנותנים מענה לעיר. כמובן שהפתיחה של מרכז העיר ופתיחת מקומות בילוי נוספים היא משהו חשוב שיגדיל את ההיצע והמגוון. יש כבר שישה מקומות בילוי שייפתחו בחודשים הקרובים", הוא מציין, "ואנחנו מוודאים שבחלקים המסחריים של השדרה לא יהיו רק קופות חולים ובנקים, אלא גם מסעדות ופאבים ומקומות בילוי אמיתיים".

"את זה עושים בשלושה חלקים: חיבור בין יזמים ובעלי מקומות בילוי שרוצים לפתוח עסק בעיר לבין בעלי הנכסים בשדרה; מתן היתרים מתאימים לעסקים בשדרה – כמו למשל אפשרות לפתיחת עסקים בשבת בשדרה, היתרים להפעלת מקומות הבילוי עד שעה מאוחרת והיתרים להוצאת כסאות ושולחנות במקומות מוגדרים".

"זה לכאורה נשמע טכני", אומר שמעונוביץ, "אבל אלו דברים קריטיים ליזם שבא לפתוח עסק, כאחראיים על תיקי התרבות, הנוער והצעירים בעירייה, עבודה בשלושת הערוצים האלה תבטיח הצלחה לשדרה, שתהיה תוססת ותעשה שינוי אמיתי בחיי הפנאי והבילוי בעיר".


מסעדת בנדיקט (צילום: דודו בכר)

מסעדת בנדיקט – בקרוב במודיעין (צילום: דודו בכר)


בימים האחרונים פרסם שמעונוביץ סקר אינטרנטי, שבו נשאלים המשתתפים מה הדבר הכי חשוב במרכז העיר החדש, אחת השאלות עוסקות בחשיבות של פעילות בסופי שבוע. "כדי להוציא לפועל את כל התוכנית הזו רצינו לבדוק מה תושבי העיר, ובעיקר הצעירים רוצים שיהיה בשדרה. איזה אופי הם רוצים שיהיה לה, מהן ההעדפות לעסקים ומקומות הבילוי שהיינו רוצים שיפתחו, איזה שירותים ועסקים משלימים חשוב שיהיו שם ואיזה סגנון אירועים ופעילויות תושבי העיר היו רוצים".

כפי פורסם, שכונת המע"ר היא שכונה חדשה הנבנית בימים אלו, ותציע שילוב בין מגורים לבין מתחמי מסחר ובילוי. שדרת החשמונאים, שתהיה השדרה הראשית בשכונה, תמשיך את רחוב דם המכבים. בשכונה המתוכננת יוקמו יותר מˉ1,000 יחידות דיור חדשות, ובחלק מהמבנים הקומה התחתונה תהיה, כאמור, קומת מסחר שבה יפעלו חנויות, מסעדות, פאבים ובתי קפה. בקצה השדרה, הקצה הדרומי, מתוכננת להיבנות רחבת המע"ר, שבה יהיו שטחים פתוחים, מבנה מסחרי ובנייני מגורים.



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

6 תגובות
  1. שוש

    נו בנדיקט בנידקט ושוב בנידיקט זה מה שיש לכם להציע ? כתבה ארוכה ללא תכלית כל שהיא
    צר לי מאוד שום דבר אטרקטיבי לא הולך להיות בעירה

  2. אורלי לנדמן

    הסניף של בנדיקט ייפתח בקרוב סמוך לדיור המוגן עזריאלי בכניסה הראשית לעיר.

  3. תומר ב

    מחכה לראות כמה עסקים יכולים לשרוד עם חצי מהציבור הרחב…. קשה לעסקים הלא כשרים להחזיק מעמד…. אחרי כמה זמן בד"כ מתקפלים… רק בתל אביב יכולים לשרוד לא במקומות כמו מודיעין…. הזמן יגיד את שלו…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר