סגן ראש העיר אילן בן-סעדון, בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילומים: יח"צ, פרטי)
סגן ראש העיר אילן בן-סעדון, בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילומים: יח"צ, פרטי)

הביקורת מבפנים: סגן ראש העיר בן-סעדון תוקף את העירייה

על רקע טענות כי באתר העירייה לא פורסמו פרוטוקולים של ועדת הביטחון העירונית - סגן ראש העיר אילן בן-סעדון תוקף בשיחה עם "כל העיר מודיעין" את התנהלות העירייה

פורסם בתאריך: 27.10.19 12:51

סערה בעיריית מודיעין מכבים רעות: סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין) תוקף את התנהלות העירייה סביב היעדר פרסום באתר העירוני. בן-סעדון זעם כי מועדי ההתכנסויות והפרוטוקולים של ועדת הביטחון העירונית, שבראשה הוא עומד, לא פורסמו באתר עד פניית "כל העיר מודיעין" לעירייה בשבוע שעבר.

"אני לא יודע איזה מידע מעלים או לא מעלים לאתר העירייה", אומר בן-סעדון בשיחה עם "כל העיר מודיעין", ותוקף את התנהלות העירייה, "אני מעביר את הדברים, עושה את הפרויקטים, מוציא פרוטוקול, אם מעלים אותו או לא מעלים אותו – לא זה מה שיקבע. אפילו ועדות אחרות לא מתקיימות בהקפדה כמו שאני עושה. אני ביקשתי שיעדכנו את האתר. לא תמיד אנחנו הסגנים זוכים לאותה החשיפה שזוכה ראש העיר ולאותה העדיפות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


מבדיקה של "כל העיר מודיעין" עולה כי עד השבוע שעבר לא עודכן האתר העירוני של עיריית מודיעין בתאריכים ובפרוטוקולים של ועדת הביטחון, שהתכנסה שלוש פעמים עד כה וצפויה להתכנס פעם נוספת בחודש דצמבר. בעקבות פניית "כל העיר מודיעין" עודכן המידע החסר באתר, וכיום מופיעים בו הפרוטוקולים של התכנסויות ועדת הביטחון, שנערכו במהלך 2019, המחויבת כחוק להתכנס לפחות ארבע פעמים בשנה.


 

מועדי התכנסויות ועדת הביטחון - מתוך האתר העירוני

הפרוטוקולים עודכנו. מתוך האתר העירוני – היום


בן-סעדון, שמחזיק בין השאר בתיקי תחבורה ובטיחות בדרכים, מאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול, עיר ללא אלימות וכאמור, בתיק ביטחון ומל"ח, מוסיף ומספר כי במהלך השנה נערך גם סיור של הוועדה בחודש ספטמבר לאורך גדר ההפרדה. לדבריו, הוועדה צפויה להתכנס פעם נוספת עד סוף השנה, בתאריך 18.12.19. "אני אחד שמקפיד לקיים את הוועדות בזמן", מדגיש בן סעדון, "מה שאני מחויב לעשות על פי החוק – אני עושה. גם בקדנציה הקודמת וגם בקדנציה הזאת אני מקיים את הוועדות שלי אחת לאחת. יש חובה לקיים את הוועדה ארבע פעמים בשנה, אז נקיים ארבע פעמים בשנה".

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה לטענותיו של בן-סעדון כי "העירייה מעדכנת את פרוטוקולים ומועדי ישיבות הוועדה, בהתאם לשליחתם על ידי יושבי הראש של הוועדות. מיד אחרי החגים העבירה לשכת סגן ראש העיר בן סעדון את סיכום ישיבת ועדת הביטחון, שהתקיימה לפני החגים. עם קבלת סיכום הישיבה היא הועלתה לאתר העירייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר