מודיעין בחורף (צילום: גיל כהן מגן)
מודיעין בחורף (צילום: גיל כהן מגן)

ההיערכות העירונית לימים הגשומים: החלו עבודות למניעת הצפות בכבישים

האם מודיעין מוכנה לחורף? מחזיק תיק הביטחון העירוני סגן ראש העיר אילן בן-סעדון מספר בשיחה עם "כל העיר" על העבודות שהחלו השבוע: "הטיפול המרכזי מתמקד בניקוי מאות קולטני מי הגשם הפרוסים ברחבי העיר"

פורסם בתאריך: 22.10.19 08:16

לקראת החורף הקרוב החלו השבוע עובדי העירייה להיערך לעונה הקרה. כדי למנוע הצפות בכבישים בשבועות האחרונים החלו פעולות לניקוי קולטני מי הגשם, וזאת למניעת הצפות. אחד האירועים שזכורים לתושבי מודיעין מהחורף האחרון היה, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", כאשר קומת החניה בקניון מודיעין הוצפה לאחר שגשמים ירדו ללא הפסקה. כמו כן, הצפות נרשמו בכבישים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין), הממונה על תיק הביטחון בעירייה, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "הטיפול המרכזי מתמקד בניקוי מאות קולטני מי הגשמים הפרוסים ברחבי העיר. בנוסף, מאחר ויש חשש כי בעת הגשם הקולטנים ייסתמו על ידי סחף של עלים ופסולת לכן, מבוצע ניקוי יסודי על ידי רכבי הטיאוט והשאיבה על מנת למנוע סתימתם שעלולה לגרום להצפות".


הצפה בקניון מודיעין (צילום: אמיר מלר)

ההצפה בקניון מודיעין במרץ 2019 (צילום: אמיר מלר)


בן-סעדון ממשיך ומספר כי קבלני הבנייה במודיעין הונחו להימנע מהנחת חפצים שיכולים להתעופף ברוחות חזקות להוות סכנה של ממש לעוברים והשבים. "הקבלנים הונחו לחזק את הגדרות באתרים", מסביר בן סעדון, "בנוסף, צוותי הפיקוח העירוני עורכים סיורים באתרי בנייה על מנת לאתר ולמנוע מפגעים שונים בעת רוחות חזקות".


אילן בן סעדון (צילום: יח"צ)

אילן בן סעדון (צילום: יח"צ)


כמו כן, גם השנה יפעלו מאות מתנדבים ברחבי העיר כצוותי חירום. "זהו צוות כונן חירום שהוקם על ידי העירייה ותפקידו יהיה לתת מענה ראשוני ומידי במקרה של מפגעים בטיחותיים", אומר בן-סעדון.

"אני ממליץ לנהגים לערוך בדיקת תקינות לרכב לקראת החורף הדורשת נהיגה שונה", מוסיף בן-סעדון. "מדובר בבדיקת בטיחות מקיפה לרכב, הבודקת את תקינות הבלמים, מערכות החשמל – אורות, צופר, מפשיר אדים ועוד, המגבים, ההגה ומערכות בטיחותיות אחרות. וכמובן בדיקת צמיגים מקיפה. בטיחות הצמיג חשובה במיוחד. שכן צמיגי הרכב הם הקשר היחיד שלנו לכביש. חשיבות תקינות הצמיג עלולה להוות את ההבדל שבין חיים למוות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר