מסוף התחבורה הציבורית במודיעין - נוסעים עולים לאוטובוס בתחנה (צילום: חורחה נובומינסקי)
מסוף התחבורה הציבורית במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

בניגוד להנחיית משרד התחבורה בחג: תלונות על נהגי אוטובוסים שדורשים תשלום מחיילים ללא מדים

חיילים במודיעין מתלוננים כי חלק מנהגי האוטובוסים דרש מהם תשלום בניגוד להנחיית משרד התחבורה, שהחליט לאפשר לחיילים ללא מדים לנסוע חינם במהלך ימי החג. קווים בתגובה: "ישנו מספר קטן של נהגים מתוך 2,300 נהגי החברה שלא קיבל את ההנחיה; החברה מתנצלת"

פורסם בתאריך: 18.10.19 09:41

חיילים במודיעין מתלוננים כי בניגוד להנחיית משרד התחבורה לאפשר לחיילים ללא מדים לנסוע ללא תשלום באוטובוסים במהלך ימי החג – הם נדרשו לשלם עבור נסיעתם באוטובוסים. תוקף ההטבה היא לימי חול המועד ועד ליום ראשון, 20.10, עם סיום שירות האוטובוסים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"עליתי לאוטובוס של קווים בלבוש אזרחי, הנחתי את החוגר שלי בעמדת הרב-קו והנהג ביקש ממני שאשלם את המחיר של הכרטיס", מספרת חיילת, תושבת מודיעין שהיתה בדרכה לתל אביב. "הסברתי לו שיש הנחיה בחג שמאפשרת לנו לנסוע ללא תשלום על לבוש אזרחי. הנהג אמר לי שהחג נגמר בימים ראשון ושני. אני אמרתי לו שהחג עדיין לא נגמר כי גם חול המועד נחשב לחג, והוא אמר שלא".

החיילת מספרת כי היא צלצלה באותו הרגע למוקד במשרד התחבורה, שם לדבריה נאמר לה כי היא אכן לא צריכה לשלם עבור נסיעתה. "אבל הנהג אמר לי שמשרד התחבורה צריך לומר לו את זה. אחרי הוויכוח – נשארתי באוטובוס והוא המשיך לנסוע".

אור גרינפלד, מוביל תנועת "אנחנו הצעירים", שפועלת בעיר מספר כי קיבל מספר תלונות בנושא. מה צריכים לעשות חיילים אם הנהג מבקש תשלום? לדברי גרינפלד, "כשאמרתי למשרד התחבורה שישנם נהגים שטוענים שנגמר החג והנסיעה חינם היא רק על מדים מלאים, הפתרון היה 'תן לי לדבר עם הנהג'. זה מצב קצת בעייתי היות ולוקח זמן לנווט בתפריטים לשירות הלקוחות ואז צריך גם להמתין זמן רב למענה אנושי, כך שזה לא ממש פרקטי. אני הצעתי פשוט לרענן את הנושא בקרב הנהגים. אני בטוח ב-100 אחוז שהנהגים לא מתנכלים לחיילים, הם פשוט לא בטוחים או לא מכירים את הנהלים ולא בהכרח באשמתם".

מחברת קווים נמסר בתגובה: "החברה קיבלה והעבירה את הנחיית משרד התחבורה בדבר נסיעת חיילים ללא מדים במהלך החג בחינם, בהודעות לכלל נהגיה. מפרטי הפניה שנמסרו לחברה לא ניתן היה לאתר את הנהג שביצע את הנסיעה אולם החברה לא מוציאה מכלל אפשרות שישנו מספר קטן של נהגים מתוך 2,300 נהגי החברה שלא קיבל את ההודעה. החברה מתנצלת על המקרה ותשמח לקבל פרטים מדויקים על מנת שתוכל לתחקר את המקרה ולהפיק לקחים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר