ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אמבולנס (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

צעיר נפצע מפיצוץ בלון גז: פונה באורח בינוני לתל השומר

בן 24 נפצע מפיצוץ בלון גז בזמן שעבד באזור מודיעין - הוא הגיע לטרם כשהוא סובל מכוויות בפלג גופו העליון ופונה על ידי מד"א לבית החולים תל השומר במצב בינוני. נסיבות האירוע נבדקות

פורסם בתאריך: 15.10.19 14:17

עובד, בן 24, נפצע מפיצוץ בלון גז באזור מודיעין – הוא הגיע באופן עצמאי לסניף טרם בעיר ומשם פונה באורח בינוני על ידי מד"א לבית החולים תל השומר, כשהוא סובל מכוויות בפלג גופו העליון. נסיבות פיצוץ בלון הגז בבדיקה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ממד"א נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אדם שככל הנראה נפגע מפיצוץ גז בזמן עבודה, והגיע עצמאית למרפאה במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר צעיר בן 24 במצב בינוני, עם כוויות בפלג גופו העליון".

במד"א מוסיפים ואומרים בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "מדובר באזרח ישראלי שנפגע ככל הנראה מבלון גז שהתפוצץ עליו בזמן העבודה. מצבו הוגדר 'בינוני', והוא סובל מכוויות בדרגה ב' בפלג גופו העליון – בזרועות, בראש ובצוואר. הוא היה מאוד כאוב והתעסק בפציעה שלו", מתארים במד"א, "כך שלא בדיוק הבנו היכן זה בדיוק קרה לו ואיך. פינינו אותו ממרפאת טרם ברחוב התלתן אל המיון בבית החולים תל השומר, כשהוא בהכרה מלאה ומקבל משככי כאבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר