ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אמבולנס (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

תאונה קטלנית ביום הכיפורים בכביש 443: ילד בן 10 שרכב על אופניו נהרג

הילד רכב על אופניים בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן ונפגע מאופנוע; צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, לאחר פעולות החייאה נקבע מותו

פורסם בתאריך: 9.10.19 19:38

תאונה קטלנית התרחשה היום, יום הכיפורים, 9.10, בכביש 443, סמוך לכפר הנוער בן שמן – ילד בן 10 שרכב על אופניו נפגע מאופנוע ונהרג.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


לזירת התאונה הגיעו צוותי מד"א שפינו את הילד במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא. לאחר פעולות החייאה נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי "היום בשעה 16:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפגע מאופנוע כאשר ככל הנראה רכב על אופניו בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינוי לבית החולים אסף הרופא ילד כבן 10 במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותו".

פרמדיקית מד"א תרצה כרמי מספרת: "על הכביש המהיר שכב הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. אזרחים שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד מד"א, המשכנו את הטיפול הרפואי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות פינינו אותו במצב אנוש לבית החולים שם לאחר מאמצי החייאה רבים נקבע מותו".

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל אחר הצהריים דיווח על תאונת דרכים בין אופנוע לרוכב אופניים בכביש 443, סמוך לכפר הנוער בן שמן. רוכב האופניים, בן 10, פונה במצב אנוש אל בית החולים אסף הרופא ושם נקבע מותו. רוכב האופנוע פונה במצב קל אל ביה"ח קפלן.
נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה".




רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


במד"א מוסיפים ומציינים כי במהלך יום הכיפורים הוזנקו הצוותים לטפל ב-2,491 אירועים ברחבי הארץ, 1,852 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מהם: 268 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום.

כמו כן, 256 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם נער כבן 13 שנפגע באורח קשה בראשו כשנפל מקורקינט באשקלון. 24 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהם ילד כבן 8 שנפגע באורח אנוש כשנפגע מרכב בתל אביב כאשר רכב על אופניים, הוא פונה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים איכילוב שם נקבע מותו וילד כבן 10 שרכב על אופניו ונפגע באורח אנוש בראשו מאופנוע בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן, הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו.

עוד נמסר ממד"א כי "24 בני אדם נפצעו באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ, בהם גבר שנפגע מירי בג'לג'וליה ומותו נקבע ע"י הפראמדיקים של מד"א לאחר ביצוע פעולות החייאה. צוותי מד"א הוזעקו גם להעביר 140 יולדות לבתי החולים, 3 מתוכן יולדו ע"י צוותי מד"א בערים בית ג'אן, ירושלים ורחובות. שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 60 מנות ומרכיבי דם במהלך יום הכיפורים. לצערנו, גם השנה נרשמה תקרית של יידיו אבנים על אמבולנס של מד"א והפרעה לצוותים בכביש 75 סמוך לצומת השומרים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר