קמפיין "מאמאנט" להעלאת מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד (צילום: עדי מן)
הקמפיין של "מאמאנט" יוצא לשטח (צילום: עדי מן)

חודש המודעות לסרטן השד: "מאמאנט מודיעין" בקמפיין להעלאת החשיבות לגילוי המוקדם

"מאמאנט מודיעין" יוצאת בקמפיין "גם אני מודעת" להעלאת המודעות לבדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד; בימי שישי בחודש אוקטובר ייצאו פעילות לקניון עזריאלי להפיץ את המסר: "יש לנו אחריות כאמהות וכנשים - מעשה קטן שמציל חיים"

פורסם בתאריך: 7.10.19 14:10

קהילת "מאמאנט מודיעין" נרתמת לחודש המודעות למאבק בסרטן השד. בסוף השבוע יצאו שחקניות בליגת האמהות הארצית בכדור רשת במודיעין, בקמפיין חדש בקרב תושבי העיר להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד. ביום שישי, 4.10, הפעילות הגיעו לקניון עזריאלי במודיעין כדי להסביר לתושבות ולתושבי העיר על חשיבות הבדיקות המוקדמות לגילוי המחלה.

"הפרויקט הארצי 'גם אני מודעת' קיים מספר שנים", מספרת פזית גז-אבגר, רכזת ויו"ר עמותת "מאמאנט מודיעין". "בחרנו השנה להעלות את המודעות בקהילה שלנו. הכנו סטיקרים ובימי שישי של חודש אוקטובר נהיה בקניון ונסביר ונעלה את המודעות אצל נשים, גם צעירות, על החשיבות של בדיקה מוקדמת. כי גילוי מוקדם, סטטיסטית ומשמעותית, מציל חיים. החלטנו שיש לנו אחריות כאמהות וכנשים – מעשה קטן שמציל חיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


מנתונים של האגודה למלחמה בסרטן, כ-5,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד בישראל. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90 אחוזים, בזכות הגילוי המוקדם ושיפור דרכי הטיפול. הפעילות של "מאמאנט מודיעין" יגיעו מדי יום שישי החודש לקנון – 11.10, 18.10, 25.10,  בשעה 10:00 וימשיכו במסע ההסברה החשוב, שנועד להציל כמה שיותר חיי אדם.


חודש המודעות לסרטן השד - "מאמאנט מודיעין" בקמפיין להעלאת המודעות בקרב תושבי העיר

קמפיין להעלאת מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד (צילום: עדי מן)


"החשיבות היא להעלות מודעות בקהילה שלנו במודיעין", מדגישה גז-אבגר. "העניין הוא לבוא ביחד, כקהילה קטנה ולנסות לעזור ולתרום. ביום שישי האחרון הופתענו שהיו הרבה נשים צעירות שלא היו מודעות שחשוב להיבדק בגיל מוקדם. היה נפלא לראות בעלים שמושכים אותנו ומבקשים שנסביר לנשים על החשיבות. פגשנו נשים שסיפרו שבדיקה מוקדמת וגילוי מוקדם שינו להם את החיים. אם שינינו עולם של אשה אחת, אמא אחת, משפחה אחת – שינינו עולם ומלואו".

חברת מועצת העיר מודיעין עדי מן (שחר עושים חינוך), שפעילה ב"מאמאנט מודיעין", מוסיפה ומספרת: "הגענו לקניון, חילקנו את המדבקות והסברנו על החשיבות בבדיקה ובגילוי מוקדם. הרבה גברים ניגשו והתעניינו, גם גברים הם בסיכון. היו לנו ספקות כמה זה יהיה רלוונטי אבל אמרנו שאנחנו הולכות על זה בכל מקרה ובסוף היה מדהים. אנשים מעריכים את העשייה הזו. היו נשים צעירות, שלא ידעו שצריך ללכת ולהיבדק, וכששמעו הן אמרו לנו 'מחר אני הולכת לקבוע לי תור'".

המעוניינים ליצור קשר עם העמותה או לקחת חלק בפעילות ההסברה יכולים לפנות לפזית גז-אבגר באמצעות הטלפון הנייד – 050-5743630 או באמצעות המייל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר