קמפיין בריונות ברשת (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
קמפיין בריונות ברשת (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

המאבק נגד בריונות ברשת: קמפיין שלטי חוצות ברחבי העיר

השבוע עלו ברחבי מודיעין שלטי חוצות שקוראים למנוע בריונות ברשת - המסר: שימוש מושכל בטלפון הנייד ודיווח על מקרי בריונות במוקד 105

פורסם בתאריך: 2.10.19 07:47

נושא המאבק בבריונות ברשת עלה השבוע בקמפיין שלטי חוצות ברחבי מודיעין. שלטים שעליהם נכתב: "הילדים של היום הם המבוגרים של מחר – בואו ניתן להם דוגמה אישית ברשת", נתלו בעיר. השילוט קורא לדווח על מקרים של פגיעה בקטינים ברשת במוקד 105.

מדובר בקמפיין של הרשות לביטחון קהילתי שנושא מסר על שימוש מושכל בטלפון הנייד. "105 הינו מוקד של משטרת ישראל המיועד לטיפול ומניעת פגיעות הנעשות ברשת", מדגישים השבוע בעיריית מודיעין, "ולתת כתובת לפניות בנושא פגיעה בילדים ברשת, בין היתר, בהפצת תכנים פוגעניים, אלימות ובריונות ברשת, סחיטה, פגיעה מינית ומקרים המעוררים חשש לאובדנות. זאת, תחת יכולות טכנולוגיות מתקדמות וממשקים עם ספקי תוכן וחברות אינטרנט בארץ ובעולם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


 

קמפיין בריונות ברשת (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

קמפיין בריונות ברשת (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


מיטל אשור, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי, מבהירה כי "נושא זה נמצא בראש מעייננו, כרשות שמטרתה לדאוג לתחושת המוגנות והביטחון של הילדים אנו עושים כמיטב יכולנו על מנת להעלות את המודעות בקרב הילדים וההורים בכל הקשור לסכנות האפשרויות ברשת".

סגן ראש העיר אילן בן סעדון (אילן למודיעין) מחזיק תיק ביטחון קהילתי מוסר כי "קמפיין החוצות הוא חלק מתוכנית רב שנתית שאנו מקיימים ברשות העירונית לביטחון קהילתי, ומצטרף לפעילויות נוספות מתוך מחויבות שלנו לבני הנוער למגר ולצמצם התנהגויות סיכון ובריונות בגיל ההתבגרות וזאת לאור ההתמודדות והאתגרים החברתיים עימם מתמודדים ילדים ובני הנוער. לכן ראינו לנכון להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להעביר מסרים אלו להורים וכן לכל נערה ונער שהם מוגנים ואין הם צריכים להתמודד לבד מול בריונות כזו או אחרת ובטח שלא ברשתות החברתיות. מיגור תופעות אלה הם בראש סדר העדיפויות שלנו ונעשה כל שעל ידינו על מנת להעמיד לרשות בני הנוער שלנו את הכלים הטובים ביותר להתמודדות ולהעצמה אישית".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר