"בית אלמוג שילוני": בית לחיילים וחיילות בודדים במודיעין
בית לחיילים וחיילות בודדים במודיעין (צילום: בית אלמוג שילוני)

חדש: בית חם לחיילות בודדות נפתח במודיעין

מרכז התמיכה לחיילים בודדים במודיעין התרחב השבוע ופתח בית חם המיועד לחיילות בודדות. דקלה ארזני בן-ברוך, מנכ"לית בית אלמוג שילוני: "זהו פרויקט עם אפשרות לנתינה עצומה שיוצרת חיבור גדול עם הקהילה"

פורסם בתאריך: 26.9.19 14:06

בשורה לחיילות הבודדות במודיעין: "בית אלמוג שילוני" – המרכז לאירוח ועזרה לחיילים בודדים שפועל בעיר, חנך השבוע בית חם חדש לחיילות בודדות – ברובן עולות חדשות – הנמצאות בעת שירותן הצבאי. הבית החם מיועד לחיילות בלבד, כשם שהבית הראשון שהקימה העמותה בעיר לפני כחמש שנים מיועד לחיילים בלבד, וכבר היום מתגוררות בו ארבע חיילות ראשונות.

הבית החם לחיילות בודדות נחנך רשמית בטקס שנערך ביום שני, 23.9, בו השתתף גם האלוף במילואים אמיר אשל, מפקד חיל האוויר לשעבר, המכהן היום כנשיא עמותת "בית אלמוג שילוני" המפעילה אותו. עוד השתתפו בטקס ראש העיר מודיעין חיים ביבס, הרב אלחרר שמכהן כרב העיר, וכל בני משפחת שילוני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


סמ"ר אלמוג שילוני (ז"ל) היה לוחם בחיל האוויר שנהרג בשנת 2014 בפיגוע דקירה בתל אביב. לפני מותו, היה שילוני מארח חיילים בודדים מהיחידה שלו בבית משפחתו במודיעין בסופי שבוע, והיה מוכר כמי שדאג במיוחד לזכויותיהם ורווחתם. כשנה לאחר מותו, במרץ 2015, הקימה משפחתו לזכרו עמותה ששמה לה למטרה לתמוך ולדאוג לצרכיהם של חיילים בודדים בעיר.

"יוזמי ומקימי העמותה הם מיכל ויוסי שילוני, הוריו של אלמוג ז"ל. מיכל ויוסי הם עמודי התווך של העמותה, יחד עם גיא שילוני, דודו של אלמוג ז"ל, יו"ר העמותה איתן יוחננוף, וכן עם חברי העמותה המסורים: משה סדיה, אלי לוי צדק, גיא ביטון, דניאלה הלרשטיין ונורית חמו", מסבירה דקלה ארזני בן-ברוך, מנכ"לית בית אלמוג שילוני. כל חברי העמותה הנם מתנדבים תושבי העיר, הנותנים ממרצם וזמנם למען קידום מטרות העמותה".


החדרים בבית אלמוג שילוני במודיעין. (צילום: בית אלמוג שילוני)

החדרים בבית אלמוג שילוני במודיעין. (צילום: בית אלמוג שילוני)


"שירתי שנים רבות בצבא ונושא של חיילים בכלל וחיילים בודדים יקר לליבי. הפעם אני פוגשת אותם מהעבר השני ולא כמפקדת, ומנסה יחד עם חברי העמותה אנחנו נותנים להם את המרב", מספרת בן-ברוך על הסיבה שנכנסה לתפקיד, ועל הסיפוק שנגזר ממנו. "זהו פרויקט עם אפשרות לנתינה עצומה היוצרת חיבור גדול לקהילה. הליווי האישי של כל וחייל וחייל, היכולת לתת מענה לכל צרכיו האישיים והחומריים. להגיע לטקס השבעה, קבלת כומתה, לשמוע את החייל בשיחה אישית ולסייע לו כלל הניתן, כל זאת ממלא ומספק. התפקיד מלא בעשייה יום יומית אנושית ופרוצדורלית. עשיה היא מילת המפתח. דרך המעגלים שחברי העמותה ואני פוגשים אנחנו מנסים להביא מעל אחד את הטוב לקידום ורווחת חיילנו ובעתיד לבניית בית הקבע".


יוסי שילוני, באירוע חנוכת הבית החדש לחיילות (צילום: בית אלמוג שילוני)

יוסי שילוני, באירוע חנוכת הבית החדש לחיילות (צילום: בית אלמוג שילוני)


כעת, לאחר הקמת הבית השני לחיילות, היעד הבא של העמותה הוא הקמת בית גדול לחיילים בודדים בעיר – פרויקט שלפי מידע שהגיע למערכת "כל העיר" כבר קיבל הקצאת שטח של 6 דונם בשכונת הציפורים מהעירייה. "אנחנו נמצאים במסע חובק עולם לגיוס כספים והתוכנית היא להקים את "בית לחיילים בודדים" החדש, בו יגורו 108 חיילים, כל אחד בחדר משלו, וכל הפרויקט כבר עומד במצב של תוכנית אדריכלית עקרונית בשלבים סופיים. כעת אנו נערכים למימוש שלה, שתלוי כרגע במסע גיוס הכספים", מספרת בן-ברוך לסיכום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר