ניקיון העיר מודיעין לקראת ראש השנה 2019 (צילום: דוברות העירייה)
העירייה מנקה לקראת ראש השנה (צילום: דוברות העירייה)

ההיערכות לקראת החגים: מבצע ניקיון ברחבי העיר

השבוע, לקראת תקופת החגים, החל מבצע ניקיון נרחב, שכולל פינוי אשפה וגזם במרחבים הציבוריים בשכונות השונות - בתוכנית: סבבים מוגברים של פינוי פסולת וגרוטאות ואכיפה מוגברת

פורסם בתאריך: 11.9.19 08:37

לקראת תקופת החגים שייפתחו ביום ראשון, 29.9, ערב ראש השנה  החלו ברחבי העיר עבודות ניקיון נרחבות. עובדי האגף לשיפור פני העיר של עיריית מודיעין הכריז ביום שני על מבצע ניקיון מוגבר, שאמור להשאיר את העיר כולה נקייה בזמן החג, ולעזור לתושבים להימנע ממפגעים, אשפה וגרוטאות במהלכו.

המבצע המיוחד עליו הכריז האגף לשיפור פני העיר הוא כולל עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת התברואה העירונית, מחלקת איכות ותכנון סביבה, הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף. יחד, יפעלו כל מחלקות העירייה הללו כדי לשלב בין שירותי פינוי האשפה והגזם לבין הגברת ניקיון הרחובות והמרחבים הציבוריים, ולהביא את פני העיר למצב אופטימלי עד לכניסת החג.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


בעירייה מציינים כי כי "השבוע התבצע רענון בעירייה של נהלי פינוי הפסולת בעיר, כאשר כמו בכל חג, גם הפעם החליטו בעירייה לתת דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, זאת בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג". כמו כן, מסרה הדוברות כי "התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה בנקודות האיסוף בלבד", זאת לפני יום ג' ה-24.9 בשעה 10:00 לכל המאוחר.


מודיעין, תמונה כללית על כל העיר (צילום: דשה אברמנקו)

מנקים את מודיעין לקראת החג (צילום: דשה אברמנקו)


בנוסף, יום לפני ערב חג ראש השנה, מסרה העירייה כי יתקיים פינוי אשפה כללי אחרון בשכונות ברחבי העיר, על מנת לשמור על ניקיונה של העיר במהלך החג. לפי הפרטים שנמסרו מהדוברות, פינוי האשפה יתבצע במוצ"ש 28.9 החל מהשעה 22:00 ועד סיום העבודה.

העירייה הדגישה כי התושבים צריכים לשתף פעולה עם מיזם הניקיון בצורה מקסימלית ולהישמע להוראות לגבי זמני ומקומות פינוי האשפה והגזם, ומסרה כי "נגד תושב אשר יוציא גזם או גרוטאות לאחר תאריך זה ולא בהתאם לימי ההוצאה הידועים ומופיעים באתר העירייה, תבוצע אכיפה בהתאם לחוק העזר העירוני".

מנהל אגף שיפור פני העיר של העירייה, חיים בלאיש, מסר כי "השנה, יותר משנים קודמות, נקדים את ההיערכות לחגי ישראל שכן ערב ראש השנה יוצא ביום ראשון, דבר המחייב תכנית פינוי  מיוחדת במוצ"ש. אנו קוראים לתושבים לשתף פעולה ולגלות הבנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר