נועם יהודה - פעוט חולה סרטן
נועם יהודה - מודיעין מתגייסת (צילום: מתוך עמוד הקמפיין)

מתגייסים למען נועם – קמפיין להצלת פעוט חולה סרטן במודיעין

הפעוט נועם יהודה מתמודד עם מחלת הסרטן, וזקוק לטיפול מציל חיים מיוחד אותו הוא יכול לקבל רק בארצות הברית; הוריו הקימו עבורו קמפיין מימון המונים כדי לנסות ולגייס 200 אלף שקלים לטובת הטיפול

פורסם בתאריך: 3.9.19 14:38

משפחתו של נועם יהודה, פעוט בן שנה וחמישה חודשים ממודיעין החולה בסרטן, פתחה בקמפיין מימון המונים על מנת לממן עבורו טיפול מציל חיים בארצות הברית. אתמול בצהריים (2.9) עלה באתר "jgive" קמפיין לגיוס תרומה בסך 200,000 שקלים, שמטרתו לממן לפעוט ולהוריו נסיעה לניו ג'רזי, לצורך קבלת טיפול חדשני בתקווה להציל את חייו.

סיפור המחלה של נועם יהודה התחיל בחודש מאי האחרון. נועם, אז בן שנה וחודש, החל לסבול מהפרעות רבות במהלך שנת הלילה. "במשך תקופה עברנו בדיקות שונות בכדי לאתר את המקור", כותבים הוריו באתר הקמפיין. "אמנם כל הבדיקות היו תקינות אך התסמינים לא חלפו". בבדיקת אולטרא-סאונד שנערכו לפעוט התגלה גוש קטן בצווארו, מה שהוביל לאשפוז עם חשד למורסה פנימית, שכלל אינה הדאיגה את הרופאים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"ביקשנו לבצע הדמיית MRI ודגימה של הגוש בהתאם להמלצות", ממשיכים ההורים. "אך רופאי בית החולים סירבו והתעקשו שמדובר "בכלום ושום דבר". וטענו כי אנו "הורים חששנים" וסתם מודאגים שמתרגשים מבכי של תינוק". בהמשך, נועם השתחרר מבית החולים, אך מבלי שחל כל שיפור במצב.

לאחר מספר ימים, צווארו ופניו של נועם התנפחו וגדל לו מה שהגדירו הוריו בתור "כדור פינג-פונג" בצוואר, שאיים בחסימת קנה הנשימה. "לאחר מאמצים רבים והתעקשות שלנו בתור "הורים חששנים", בוצעה בדחיפות הדמיית MRI והתברר כי מדובר בגידול סרטני ממאיר ואלים הגדל במהירות רבה", הם מספרים.

נועם החל מיד בטיפולים ועבר הרדמות, דקירות וניתוחים. הוא חובר להתקן צינורות קבוע בחזה, מהם התחיל לקבל במהירות טיפול כימותרפי אגרסיבי על מנת לעצור את ההתפשטות המהירה של המחלה. הטיפולים נמשכו ברציפות, ובחודשים האחרונים נועם עבר במקביל גם אשפוזים רבים. לאור המיקום הרגיש של הגידול, הרופאים המליצו לנועם לעבור טיפולים חדשניים של הקרנות פרוטונים בצורה מרוכזת – טיפול בטכנולוגיה חדשנית שאינו קיים בישראל ונערך רק במרפאה מיוחדת בניו ג'רזי.

למרות שמדובר בקמפיין חדש יחסית שעלה לאוויר לפני כ-24 שעות בלבד, בזמן קצר מאד כבר נתרמו במסגרתו למעלה מ-90 אלף שקלים. "כדי שנוכל לעשות זאת", כותבים הוריו של נועם, "אנו נדרשים לסכום של 200,000 שקלים שיאפשר לנו לשהות בניו ג'רזי בתקופת הטיפולים לתמוך וללוות את נועם מקרוב במסע הזה בדרך להחלמה ולניצחון על הסרטן".

הקמפיין למען נועם הופק ומנוהל בסיוע עמותת "חסד מודיעין", עמותת התנדבות עירונית הפועלת בעיר מודיעין ומסייעת במשך כל השנה לנזקקי העיר מודיעין.

לעמוד קמפיין הגיוס למען נועם יהודה – לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר