פארק ענבה - זוהמה ולכלוך בחודש אוגוסט (צילומים: שחר מי-און)
פארק ענבה - זוהמה ולכלוך בחודש אוגוסט (צילומים: שחר מי-און)

הזוהמה בפארק ענבה: חיתולים משומשים, חד פעמי ושארי מזון הושלכו ברחבי המתחם

צפו בווידאו - כך נראה פארק ענבה בשבוע האחרון של חודש אוגוסט: ערימות של אשפה וטינופת; חבר המועצה שחר מי-און: "מבלים בפארק? תאספו אחריכם. לצד זאת, יש להגדיל את כמות הפקחים שיחלקו קנסות"

פורסם בתאריך: 27.8.19 13:20

זוהמה ולכלוך בפארק ענבה במודיעין: כמויות גדולות של אשפה הושלכו בשבוע האחרון של חודש אוגוסט בפארק ענבה. צלחות וסכו"ם חד פעמי, חיתולים משומשים, עטיפות של ממתקים, שקיות ואוכל הושלכו על הקרקע.

מבקרים רבים ניצלו ומנצלים את הימים האחרונים של החופש הגדול, והגיעו עם ילדיהם לבלות בפארק הענבה, אך נראה כאשר סיימו את הבילוי, אינם דאגו לנקות אחריהם את הפסולת, ועזבו את המקום מטונף ומלוכלך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


חבר המועצה שחר מי-און (יש עתיד), ביקר אתמול, שני, בפארק ותיעד את הזוהמה בסרטון שפרסם בפייסבוק. "אתמול, שני בבוקר, הגעתי לפארק ענבה לאימון ונדהמתי", מתאר מי-און בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "מבקרים באים ומבלים בפארק, אך אף אחד לא דואג לנקות אחריהם. הפארק היה מטונף בצורה זוועתית – אוכל, צלחות וטיטולים. הושקעו בפארק הזה מיליוני שקלים, מדובר בזלזול. יש הרבה תושבי חוץ שמגיעים לפארק, פשוט צריך לתת דוחות למי שזורק אשפה ופסולת ברחבי הפארק. אחרי שראיתי את כמויות האשפה, דיווחתי לעירייה שהגיעה לנקות את הפארק".



מי-און מספר כי לאחר שפרסם את הסרטון בפייסבוק הוא קיבל פניות מתושבים שמבקשים תוספת של פחי אשפה בפארק. "אני אדאג שיוסיפו עוד פחים", אומר מי-און, "אבל יש כאן אחריות בריאותית. הפסולת הזו מושכת חיות בר שרוצות אוכל זמין. אני הצעתי אתמול לראש העיר חיים ביבס שיעמוד מישהו מטעם העירייה כשמבקרים באים ויחלק שקית אשפה לכל מבקר שמגיע, זה ייתן קצת אחריות אישית ותרבות. אנשים, מבלים בפארק? תאספו אחריכם. לצד זאת, יש להגדיל את כמות הפקחים שיחלקו קנסות – כשמבקרים יראו שיש אכיפה הם יאספו אחריהם את האשפה ויכבדו את המקום. אני מאוד שמח שבאים לבקר במודיעין, גם תושבי חוץ שאוהבים את הפארק, אבל המינימום זה לשמור על הסביבה, אנשים צריכים לכבד את המקום שהם באים אליו".


פארק ענבה - זוהמה ולכלוך בחודש אוגוסט (צילום: שחר מי-און)

פארק ענבה, השבוע (צילום: שחר מי-און)


מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: "מאז פתיחתו הפך פארק ענבה להצלחה גדולה והפך לאחד ממקומות הבילוי הבולטים בעיר. מידי יום במהלך חופשת הקיץ מגיעים לפארק אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה. העירייה אינה בוחנת מהיכן הגיעו המבקרים כפי שגם עיריות אחרות אינן עושות זאת לתושבי מודיעין מכבים רעות, כאשר הם מגיעים לנפוש בפארקים מחוץ לעיר. בימים אלה מפעילה מינהלת אופק צוותי ניקיון בקצב מוגבר ובמקביל במקום נערכים סיורים תכופים של מפקחים ממחלקת הפיקוח העירוני במהלכם פונים המפקחים למי שמפריע לסדר הציבורי. בנוסף, בתחילת כל יום פעילות האתר מנוקה על מנת שיוכלו שוב כל משתמשי הפארק ליהנות מפארק ענבה".


פארק ענבה - זוהמה ולכלוך בחודש אוגוסט (צילום: שחר מי-און)

פארק ענבה – השבוע (צילום: שחר מי-און)


 

פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע לא אומרים בצורה ברורה שרוב מי שמלכלך אלו לא תושבי מודיעין?

  2. א

    יא מסכנים … מה קרה שפתאום אתם נזכרים שיש מקום כזה בעיר בנינו.. בןא לשם באמצע השנה שזה זמן של לימודים תראה כמה אנשים יש שם… יותר נכון כמה אנשים אין שם !!!! תגידו תודה שהם מחיים לכם את העיר הזאת !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר