אימון כדורסל בכסאות גלגלים (צילום: רמי שלוש)
אימון כדורסל בכסאות גלגלים (צילום: רמי שלוש)

לראשונה במודיעין: תחרות ספורט ארצית לאנשים עם מוגבלויות

יוזמה עירונית חדשה: תחרות ספורט הארצית וההפנינג עבור אנשים עם מוגבלויות תתקיים תחת השם "ספיישל מודיעין" בשנת 2020. האירוע מיועד לספורטאים פאראלימפיים ולתושבי העיר עם מוגבלויות

פורסם בתאריך: 15.8.19 07:49

בשנת 2020 תתקיים לראשונה במודיעין תחרות ספורט ארצית בענפים שונים עבור אנשים עם מוגבלויות. מדובר ביוזמה חדשה ומשותפת של מחזיק תיק השירותים החברתיים המשנה לראש העיר עמיעד טאוב וחברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הספורט עדי בן אברהם, שהולידה את "ספיישל מודיעין" –  תחרות ארצית והפנינג ענק של משחקי ספורט לאנשים עם מוגבלויות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


התחרות תכלול את ענפי הספורט: כדורסל, טניס, טניס שולחן, כדורגל, שחייה, סייף ובוצה – ענף ספורט ייחודי למוגבלות גופנית מורכבת. לפי התכנית התחרויות יפתחו בהפנינג עירוני בפארק הדגים ולאחר מכן יתחילו מקצי התחרות במתחמים שונים ברחבי העיר. התחרויות מיועדות לספורטאים פאראלימפיים, ולתושבי העיר עם מוגבלויות ויתקיימו בשיתוף התאחדות הנכים וגורמים עירוניים נוספים.

"המשחקים מתוכננים להשתלב כאחד מתחומי הספורט התחרותי בעיר", אומרת בן אברהם, "במטרה לתת במה חשובה לספורטאים עם מוגבלויות. כמי שעוסקת שנים בספורט אני יודעת שאירועי ספורט מסוג זה מעלים מוטיבציה ולא פעם סוחפים אנשים שלא עסקו בספורט להצטרף לתחום, בדרך שמתאימה ליכולת הפיזיות שלהם. תודה לאגף הספורט על ההתגייסות ובניית תכנית הפעולה".


ועדת ההיגוי שהוקמה לטובת המשחקים העירוניים עבור אנשים עם מוגבלויות (צילום: דוברות עירית מודיעין מכבים רעות)

ועדת ההיגוי שהוקמה לטובת המשחקים העירוניים עבור אנשים עם מוגבלויות (צילום: דוברות עירית מודיעין מכבים רעות)


כחלק מהערכות לתחרויות, שזכו לתמיכתו של ראש העיר חיים ביבס, כינסו בן אברהם וטאוב את הוועדה לשירותים חברתיים ואת ועדת הספורט לישיבה משותפת בה הוקמה ועדת היגוי למשחקים העירונים וכן התבצעה הערכות לקידום תחום ספורט הנכים בעיר. ועדת ההיגוי כוללת את נציגי הועדות וגורמים עירונים נוספים הפועלים לקידום ספורט הנכים בעיר.

טאוב מוסיף ומציין כי "תחרויות ספישל מודיעין הינם עדות נוספת לחוזקה של העיר מודיעין מכבים רעות, המובילה מדיניות של העצמה אל מול אתגרים והצדעה לספורטאים המביאים לצד יכולות מקצועיות מרשימות גם דוגמא אישית של עוז רוח נחישות והתמדה. משחקי ספיישל מודיעין יהיו פרויקט דגל עירוני ארצי שכולנו נוכל להתגאות בו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר