ניידת זק"א, אילוסטרציה (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

טרגדיה: בת 50 ממודיעין נפטרה, המשטרה דורשת את נתיחת הגופה

אמא לשלושה ילדים שלא הרגישה טוב נפטרה באופן מפתיע; המשטרה חושדת כי היא קיבלה טיפול רשלני וביקשה לנתח את הגופה - המשפחה מתנגדת

פורסם בתאריך: 8.8.19 20:31

בת 50, תושבת מודיעין, נפטרה באופן מפתיע. האישה, אמא לשלושה ילדים, ככל הנראה לא הרגישה טוב וניגשה לקבל טיפול רפואי. בזק"א מציינים כי המשטרה דרשה את נתיחת הגופה עקב חשד לרשלנות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


משפחתה של האישה התנגדה לנתיחת הגופה ופנתה למחלקה המשפטית של זק"א לסיוע. עורך דין מטעם זק"א שייצג את המשפחה ביקש למנוע את נתיחת הגופה ובית המשפט קיבל את עמדת המשפחה והורה על בדיקות נוספות ללא נתיחה. המשטרה, מנגד, כך נמסר מזק"א ביקשה לעכב את שחרור הגופה עד למחר, שישי, ב-10 בבוקר.

מהמחלקה המשפטית של זק"א נמסר: "אמא לשלושה (50) תושבת מודיעין נפטרה לאחר שלא הרגישה טוב וקיבלה טיפול רפואי במתקן רפואי בעיר מודיעין. המשטרה דרשה את נתיחת הגופה עקב חשד לרשלנות. המשפחה פנתה למחלקה המשפטית לצורך ייעוץ ועזרה".

"עו"ד משה אלמליח, שייצג את המשפחה, הצליח לשכנע את בית המשפט כי אין צורך בנתיחת גופתה של המנוחה", מציינים במחלקה המשפטית של זק"א, "ובשביל לחקור רשלנות אפשר לבצע זאת בדרכים נוספות וללא נתיחתה ובכך למנוע ביזוי כבוד המת וסבל רב למשפחה. בית המשפט קיבל את עמדת עורך הדין והורה על בדיקות נוספות ללא נתיחת גופת המנוחה והורה על שיחרורה לקבורה. המשטרה ביקשה עיכוב שיחרור עד מחר ב-10 בבוקר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר