רותי הצבועה (צילום: דורון אלפיה)
רותי הצבועה (צילום: דורון אלפיה)

לאן נעלמה רותי הצבועה ששיגעה את מודיעין?

גורם ברשות הטבע והגנים אומר ל"כל העיר מודיעין": "העבירו את רותי למקום חלופי ושומרים על סודיות מיקומה". האם רותי הצבועה עזבה סופית את אזור מודיעין?

פורסם בתאריך: 11.8.19 11:16

לאן נעלמה רותי הצבועה?

אין תושב מודיעין שלא הכיר או שמע על רותי הצבועה. בשנה האחרונה הפכה רותי הצבועה ל'סלב' בקרב תושבי מודיעין, זאת בעקבות ביקוריה המיוחדים בתוך מודיעין, ואף עמוד פייסבוק מיוחד נפתח עבורה על ידי גורמים בחברה להגנת הטבע. "פתחנו את דף הפייסבוק על מנת להסביר על רותי הצבועה מבחינה ציבורית", מספר השבוע ל"כל העיר מודיעין" גורם בכיר בחברה להגנת הטבע.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


מבירור שנערך בחברה להגנת הטבע עולה כי בעקבות פניות של התושבים רשות הטבע והגנים פינתה אותה פעמיים עד למרחק של כ-20 ק"מ, אך בכל אחת מן הפעמים היא חזרה למודיעין לבדה.

הפעם, נראה כי רותי הצבועה עזבה סופית את אזור מודיעין העירונית והאורבנית, לטבע פתוח ללא סביבת בני אדם. "רשות הטבע והגנים העבירה את רותי למקום חלופי, ושומרים על סודיות מיקומה", ממשיך ואומר הגורם הבכיר בחברה להגנת הטבע, "הנושא הזה הסתיים ואין חדש, לא מפרסמים איפה היא כדי לא שלא יציקו לה, ואולי ירצו להזיק לה".

רותי הצבועה שייכת לסוג 'צבוע מפוספס' (מין במשפחת הצבועיים), המצוי באפריקה, במזרח התיכון ובהודו, בארץ ישראל ניתן למוצאו בשטחים שאינם מיושבים, למעט מרומי החרמון ושטחי חולות נודדים. הצבוע המפוספס ניזון בעיקר מפגרים אך יכול לגוון עם פירות וחרקים, לצבועים בדיוק כמו לרותי הצבועה אוזניים גדולות ומחודדות, והפרווה אפורה או חומה בהירה ומכוסה בפסים שחורים.  כידוע, רותי הצבועה עוררה סקרנות, ואף גרמה לתושבים רבים להירתע ולפחד מעצם נוכחותה בעיר, ובשל כך לפנות לעירייה על מנת שיטפלו בתופעה המשונה. אך, מנגד נשמעו קולות בעיר שקראו לעזוב אותה לנפשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

6 תגובות
  1. צבוע מפוספס

    כייף לדעת שלפחות השאירו אותה בחיים תעדכנו אנשים מסוקרנים לגביה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה מסוכן? היורה? הדורס? המרעיל את הסביבה? הכובש שטחים לא לו? בקצרה כולם האדם יצור מסוכן. אז תניחו לרותי צבועה, חיונית בשרשרת המזון, לא תוקפת בני אדם אם לא מנסים להתגרות בה. די למסע הטירוף.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא עזבה ולא נלקחה, שלשום בלילה ראיתי אותה עולה לגבעת התיתורה מכיוון מודיעין סנטר.

  4. ישראל

    רותי הצביעה לא נעלמה ואתמול בסביבות 24.00 נראתה ברחוב ישעיהו הנביא, ליד בתי הספר, נוברת בערמת אשפה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר