מאי סידי ז"ל (צילום עמוד הפייסבוק לזכרה של מאי סידי ז"ל)
מאי סידי ז"ל (צילום עמוד הפייסבוק לזכרה של מאי סידי ז"ל)

יוזמה מרגשת לזכרה של מאי סידי ז"ל: פרויקט התרמה לתלמידים מעוטי יכולת

מאי סידי ז"ל נהרגה לפני חמישה חודשים בתאונה ברוסיה. משפחתה משתתפת בפרויקט מיוחד לזכרה - חלוקת ציוד לבית הספר לילדים מעוטי יכולת. אמה סיגל סידי אומרת ל"כל העיר מודיעין": "מאי היתה תורמת רבות. הרעיון הוא להמשיך את דרכה ולעשות משהו טוב"

פורסם בתאריך: 6.8.19 17:33

יוזמה להנצחתה של הנערה מאי סידי ז"ל, בת ה-16, תושבת מודיעין, שנהרגה לפני חמישה חודשים בתאונת דרכים בסוצ'י שברוסיה. משפחתה משתתפת בפרויקט התרמה של ציוד לבית הספר לילדים מעוטי יכולת – וזאת לזכרה של סידי .


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


בחודש מרץ האחרון, בעת חופשה משפחתית ברוסיה, נהרגה מאי סידי ז"ל כאשר רכב חולף שנסע במהירות פגע בה ובאביה בעוצמה, בעת שחצו את מעבר החציה. מאי נדרסה ומותה נקבע במקום, אביה נפצע ונזקק לשיקום. כעת, האם סיגל סידי מנציחה את זכרה של בתה מאי באמצעות פרויקט ההתרמה "חזרה ללימודים", בראשו עומדת אלה כהן שעובדת יחד עם סיגל סידי בבנק.

"אבידה גדולה ואסון גדול", כך מתארת בשיחה עם "כל העיר" סיגל סידי. "מאי קיבלה תעודת הצטיינות חברתית למען העזרה בקהילה מבית הספר שבו היא למדה, והיתה תורמת רבות. הרעיון הוא להמשיך את דרכה ולעשות משהו טוב. מאי היתה היוותה עוגן להרבה מאוד חברים ומקור השראה בסביבה ובכיתה".

"בכל שנה נאסף ציוד חזרה לבית הספר", ממשיכה ואומרת סיגל סידי, "ואלה, יוזמת הפרויקט, שהכירה את מאי דרכי, חשבה שזה רעיון טוב להנציח אותה השנה דרך הפרויקט. פרסמתי בפייסבוק, ויש היענות. אפשר להביא ציוד חזרה לבית הספר ולהניח ליד המעלית בבניין שבו אני גרה ברחוב הדר 19, דירה 9. אנחנו מקווים לעשות טוב לילדים, ושלא ירגישו שונים מאחרים".


מאי סידי ז"ל (צילום עמוד הפייסבוק לזכרה של מאי סידי ז"ל)

מאי סידי ז"ל (צילום עמוד הפייסבוק לזכרה של מאי סידי ז"ל)


לדברי הלה כהן, יוזמת הפרויקט "חזרה ללימודים" מדובר ביוזמה שנעשית במשך כמה שנים ותומכת במספר משפחות בכל רחבי הארץ, ובשל ההכרות והסיפור שלה עם מאי, החליטה השנה להקדיש אותו לזכרה. "אני עושה את הפרויקט כבר כמה שנים, והוא לא משהו משהו חדש. חשבתי שזו תהיה הקבלה מאוד יפה לעשות את זה הפעם לזכר מאי – גם בגלל הסיפור והבן אדם שהיא היתה", מספרת כהן. "אני מנהלת את הפרויקט עם עם חברה נוספת, אנחנו אוספות ציוד יד שנייה במצב טוב כמו תיקים, קלמרים, מחברות ועוד, או כסף שתורמים לנו ואנחנו עושות קנייה של ציוד מלא. ישנן משפחות שאנחנו מלוות כמה שנים, ומצטרפות מדי שנה כמה משפחות חדשות, מדובר במשפחות שיש להם קשיים להתחיל את שנת הלימודים, והמטרה היא שהן יוכלו להחזיר בשמחה ובכבוד את ילדיהם לשנת הלימודים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


"האיסוף מתחיל לצבור תאוצה כבר מאמצע חודש יולי", ממשיכה ומספרת כהן. "החלוקה מתבצעת בסוף אוגוסט שיהיה לנו את היכולת למקסם ושלא תתקע שום משפחה. בהתאם לזה אנחנו מתאימות את הציוד החלוקה היא בכל הארץ. מי שמעוניין לתרום אפשר לפנות אליי למספר הטלפון, או להעביר כסף דרך אפליקציית ביט, ומי שמבקש ממני באופן פרטני אפשר העברה בנקאית".

לתרומות ופרטים נוספים: אלה כהן – 052-5074866, או דרך אפליקציית 'ביט'.

בנוסף, אפשר להניח את הציוד בבניין של סיגל סמוך למעלית, רחוב אדר 19, דירה 9.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר