קנס על מפגע ריח רע של פגרי חיות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הפקחים נדהמו: הצחנה העזה הגיעה מפגרי בעלי חיים שהושלכו למכולות בגן הטכנולוגי

הפיקוח העירוני הוזעק לגן הטכנולוגי בעקבות דיווח על ריח צחנה עז - הצוות נדהם לגלות פגרים שהושלכו לתוך מכולות; הווטרינר העירוני פתח בחקירה - החברה שהציבה את המכולות נקנסה

פורסם בתאריך: 24.7.19 00:02

צוותי הפיקוח העירוני של עיריית מודיעין הוזעקו השבוע לגן הטכנולוגי בעקבות תלונות של עוברים ושבים על ריח צחנה עז. הפקחים הגיעו לאזור והבחינו כי הריח נובע ממכולות שהושארו במתחם – הפקחים, שהתקרבו למכולות גילו כי לתוכן הושלכו פגרי בעלי חיים וחלקי חיות (פסדים).

הווטרינר העירוני הגיע למקום והצוותים פתחו בחקירה על מנת לאתר את החברה שהשליכה את המכולה. "בעקבות פנייה למוקד העירוני על ריח צחנה עז, בסמיכות למפעל בפארק הטכנולוגי, הגיעו מפקחי הפיקוח העירוני באגף שפ"ע למקום", מספרים בעיריית מודיעין. "לאחר שאיתרו את מקור הריח, נדהמו לגלות שתי מכולות ובהן פסדים – פגרי חיות אשר נוצרו באופן טבעי מתוך המשק החי, כתוצאה מתמותה או תחלואה מדבקת. על פי מפקחי העירייה, מפגע הריח היה מהחמורים שנתקלו בו, עד כדי כך שלא ניתן היה להתקרב למכולות, עקב הצחנה שנפלטה מהן".

כדי לאתר את בעלי המכולות, פנה הווטרינר העירוני ד"ר עופר עינב לווטרינרים עמיתים שיכולים לסייע. "לאחר חקירה בנושא, נמצאה החברה המפנה את הפסדים ומנכ"ל החברה שקיבל את תמונות המכולות מהשטח", מציינים בעירייה, "דאג לכך שבתוך שעה המכולות יפונו על ידי משאיות מטעמו ואף ינהל תחקיר כיצד קרה הדבר תוך יידוע העירייה, על מנת שמקרה זה לא יחזור בשנית. כמו כן, הפיקוח העירוני יידעו את המשטרה הירוקה מטעם המשרד לאיכות הסביבה בדבר העבירה החמורה וגם היא צפויה לזמן את בעלי החברה לבירור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בעיריה מוסיפים ומדגישים כי "מעבר לפינוי המיידי של המכולות מהשטח על ידי החברה האחראית, ניתן לחברה קנס על ידי הפיקוח העירוני בסך של כ-1,000 שקלים, על השארת פסדים באזור ציבורי. מפגעים מסוג זה, עלולים לפגוע משמעותית בבריאות הציבור וכן בבעלי החיים. בין השאר על ידי הפצה של ריחות סירחון והתרבות זבובים, תחלואה מהירה של חיות בר כתוצאה מחדירה של מחלות אל שרשרת המזון הטבעית, יצירה של קרקע מזהמת ופגיעה במקורות מים ועוד".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. Jane do

    לא רק שם. פחי האשפה בעיר העתיד מגעילים זבל זרוק בחדרי אשפה בעיקר כי כשמפנים הפועלים זורקים את הפחים לא מרימים אם נפלה או נשפכה אשפה. איכס!
    איפה הפיקוח על חברת פינוי האשפה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר