מזרקות המים בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מזרקות המים בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החופש הגדול: הוארכו שעות הפעילות של המזרקות בפארק ענבה

המזרקות שבפארק ענבה במודיעין יפעלו 'שעות נוספות' במהלך החופש הגדול, להנאתם של הילדים והמבקרים. בימי חול יפעלו המזרקות עד השעה 20:00 ואילו בסופי שבוע עד השעה 19:00

פורסם בתאריך: 3.7.19 07:32

מזרקות או לא להיות: במהלך החודשים יולי ואוגוסט יפעלו המזרקות בפארק ענבה במתכונת נרחבת לטובת הילדים הנהנים מחופשת הקיץ הארוכה. המזרקות, הנמצאות במרכזו של הפארק, מהוות אטרקציה לילדים בכך שהן משגרות 19 סילוני מים מרעננים לימים החמים. בשעות הערב סילוני המים אף מוארים בשלל צבעים.

בעיריית מודיעין-מכבים-רעות החליטו, כאמור, להאריך את שעות הפעילות של המזרקות בימי חופשת הקיץ. כך, בימים ראשון עד חמישי הן יפעלו החל מהשעה 15:00 ועד לשעה 20:00. בנוסף, בסופי שבוע – ימים שישי ושבת – יפעלו המזרקות החל מהשעה 10:00 ועד לשעה 19:00. יצוין כי המזרקות פועלות למשך 30 דקות בכל שעה. הן מתחילת לפעול בכל שעה עגולה. בעירייה מציינים כי בשעות בין הערביים המזרקות מוארות בתאורה מיוחדת להנאת המבקרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בנוסף, במסגרת אירועי הקיץ המגוונים בעיר, בימי שישי שונים בחודשיים הקרובים יתקיימו מסיבות בריכה בניצוחו של די ג'יי איציק גוטצייט. המסיבות יחלו בשעה 16:00 ברחבת המזרקות ויימשכו עד לסיום שעת הפעילות. המסיבה הראשונה תתקיים כבר ביום שישי הקרוב, 5.7, כשבהמשך הקיץ יתקיימו מסיבות ב-26.7, ב-16.8 וב-30.8.

פעילות המזרקות היא לא האטרקציה היחידה לחודשי הקיץ. בעירייה מתכוננים לקיץ תוסס רווי בפעילויות לכל הגילאים עם כ-50 אירועים שונים ומגוונים. אחת האטרקציות הגדולות של הקיץ צפויה להיות, כמו בשנים האחרונות, בסדרת המופעים 'לילות ענבה' שיתקיימו במוצאי השבת בחודשיים הקרובים. במופעים, שמתקיימים, תחת כיפת השמיים יככבו השנה בין היתר מופעים ללהיטי שנות השמונים, מחווה ללהקת קווין, חגיגות 50 לפסטיבל וודסטוק ועוד.

כמו כן, גם השנה יתקיים "פארק קולנוע בענבה" מדי יום שלישי החל מ-9.7 עם סרטים אהובים מדובבים עם כתוביות על גבי מסך ענק, "ענבה קידס" שיארח הקיץ את כוכבי הילדים "מני ממטרה", "רוי בוי", חני נחמיאס וגילי בא לבקר.

ראש העיר חיים ביבס: "אחרי שנת לימודים מפרכת מגיע לילדי העיר לנוח וליהנות עם לא פחות מחמישים אירועים ומופעים. גם השנה דאגנו שיהיה הכל מהכל: מסיבות מים בפארק ענבה, סרטי קולנוע, מופעי מוסיקה לכל הגילאים, אירועים שכונתיים, הופעות לילדים, פעילות והפעלות ספורטיביות, הופעות ומסיבות במוצאי שבת, קבלות שבת, ומתחם נוער שיפעל בכל ימי החול בענבה. אני רוצה לאחל לבני הנוער שלנו שמסיימים את הלימודים שלהם השבוע, ולילדים שייצאו לחופשת הקיץ בשבוע הבא, חופשה נעימה – תיהנו, תנוחו וניפגש באירועים".

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אירועי הקיץ כוללים מגוון גדול של פעילויות המתאימות לכל הגילאים, לאורך כל חודשי הקיץ. לא מובן מאליו שיש בעיר כל כך הרבה אירועים ללא תשלום בתקופה הזו. אני רוצה להודות לצוות אגף תרבות ואירועים ולהזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות משלל הפעילויות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר