פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה: נמשכות העבודות להנגשת המתחם לבעלי מוגבלויות

השבוע החלו העבודות להתקנת המעלית בפארק ענבה, שיהפוך להיות נגיש יותר לבעלי מוגבלויות. ההשקעה בפרויקט ההנגשה: כמיליון שקלים

פורסם בתאריך: 16.6.19 06:15

בעוד שלושה חודשים פארק ענבה יהיה נגיש יותר לבעלי מוגבלויות. השבוע נמשכו העבודות להנגשת הפארק – במסגרתן החלו העבודות להקתנת פיר המעלית. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד על כמיליון שקלים. הצפי לסיום העבודות – בעוד כשלושה חודשים.

"משקלו של פיר המעלית – כשלושה טון והוא מצריך מנוף מיוחד אשר מוביל אותו", מציינים בעיריית מודיעין מכבים רעות. "העבודות יתמקדו כעת על הפיר עצמו, התקנת המעלית שתוכל לשאת עד 14 נוסעים, עבודות חשמל ותאורה ויצירת שביל מקשר בין המעלית לפארק".


העבודות להתקנת פיר המעלית בפארק ענסה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

העבודות להתקנת פיר המעלית בפארק ענסה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


"העבודות להקמת המעלית בפארק מהוות בשורה של ממש, להפיכתו של הפארק לפארק נגיש יותר", מדגישים בעירייה. "הצורך להקמתה של המעלית בפארק, עלה לאור השיפועים הטופוגרפיים המאפיינים את הכניסות לפארק, אשר מקשים על אנשים עם מוגבלויות פיזיות וכן, על משפחות עם עגלות. לצורך תכנון המעלית וקביעת מיקומה, נעשה שיתוף פעולה מלא עם פורום הנגישות העירוני בו חברים נציגי קהילה נגישה בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


לאחר סיור מקצועי בפארק יחד עם חברי הפורום ונציגי העירייה, הוחלט שמיקומה של המעלית יהיה באזור הכניסה הצפון-מערבית לפארק דרך הגשר הנופי בכיכר התחבורה, מול חניון הרכבת ברחוב עמק זבולון. המעלית תוריד את באי הפארק הישר לשביל המרכזי ממנו ניתן להתנייד בקלות. כאמור, היקף ההשקעה בעבודות מוערך בכמיליון שקלים, והפרויקט מבוצע על ידי חברת "נעמן מעליות". לפי הערכות, העבודות צפויות להסתיים בעוד כשלושה חודשים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר