אוטובוס השבת של 'נוע תנוע' (צילום: מוטי מילרוד)
אוטובוס השבת של 'נוע תנוע' (צילום: מוטי מילרוד)

אוטובוס השבת של מודיעין יוצא לדרך

קו האוטובוס החדש - "ימבוס", שמופעל על ידי העירייה בשיתוף אגודת "נוע תנוע", ייצא לדרך כבר בשבת הקרובה, 15.6.19. האוטובוס ייסע ממודיעין ויגיע לחוף הים בפלמחים ולסינמה סיטי בראשון לציון. כמה זה עולה? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 12.6.19 06:44

תכינו את בגדי הים, את המטקות ואת האבטיח – כי בשבת הקרובה יש לכם הסעה מסודרת לים. החל מיום שבת, 15.6.19, יחל לפעול במודיעין "אוטובוס שבת" – קו חדש שיסיע את תושבי מודיעין מהעיר לחוף הים פלמחים ולסינמה סיטי בראשון לציון בעלות של 10 שקלים בלבד. הקו יפעל החל מהשעה 11:30 בבוקר ולאורך כל היום.

אחרי שראש עיריית טבריה רון קובי החל להפעיל קו אוטובוס בשבת בעיר – על אף התנגדותם של חרדים בעיר, כעת מגיעה תורה של מודיעין להפעיל אוטובוס בשבת.

היוזמה יוצאת לפועל על ידי עיריית מודיעין, בשיתוף אגודת "נוע תנוע", זאת לאחר פגישה שהתקיימה לפני כחודש בין ראש העיר חיים ביבס לבין יו"ר מועצת הנוער איתי מיכאלי. במהלך הפגישה הציע מיכאלי להפעיל הסעות מסודרות ממודיעין מכבים רעות לחוף הים בשבתות. "השבוע עדכנו העירייה ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים כי במהלך השבתות בחופשת הקיץ יופעל, בשיתוף אגודת "נוע תנוע" קו אוטובוס מיוחד מהעיר לחוף הים בפלמחים ובחזרה לבני נוער ולצעירים", כך נמסר מהעירייה. "בני הנוער וצעירי העיר יכולים כבר להכין את בגדי הים שלהם, כי החל שבת הקרובה, 15.6.2019 יחל לפעול בעיר קו אוטובוס חדש תחת השם 'ימבוס' אשר יסיע אותם לחוף הים בפלמחים ולסינמה סיטי ראשל"צ, מידי יום שבת בבוקר בעלות סמלית של 10 שקלים לכיוון. זאת כמובן לצד תכנית קיץ מגוונת, עליה אמונה מחלקת הנוער והצעירים, הכוללת פעילות במתחמי הנוער ברחבי העיר, אירועי שיא והופעות".

הקו החדש יחליף את הקו שהפעילה העירייה בקיץ שעבר בימי שישי בערב, למקומות הבילוי בתל אביב ויפעל בנוסף לקווי הלילה של משרד התחבורה הפועלים בעיר בימי החול.

הרישום לנסיעה יתבצע באתר עמותת סחלבים ואתר העירייה – שם ניתן למצוא גם את מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה.

ראש העיר חיים ביבס מציין כי "במודיעין מכבים רעות יש הכל בשביל הילדים שלנו חוץ מדבר אחד – הים. לכן אנחנו מתכוונים להפעיל לטובתם קו אוטובוס שיאפשר להם לנסוע לים בשעות הבוקר המאוחרות ולחזור הביתה לקראת הערב, לנוח ואז לצאת שוב לפעילויות שהכנו להם כאן אצלנו בעיר".


חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)


מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "לצד העובדה שאנחנו משפרים ומשדרגים את פעילויות הקיץ בתוך העיר, החלטנו יחד עם בני הנוער, להפעיל השנה גם קו אוטובוס ייעודי שייתן מענה בימי שבת בבוקר, כדי שהם יוכלו להגיע לחוף הים או למתחם הסינמה סיטי ולחזור לעיר לאחר הבילוי בצורה מסודרת ובטוחה מבלי לבזבז מאות שקלים על מוניות".

יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, איתי מיכאלי: "מועצת התלמידים והנוער העירונית בחנה את הנושא והגיעה למסקנה שיש צורך ממשי בקו אוטובוס בימי שבת שייקח את בני הנוער לים וגם יחזיר את בני הנוער מהים. האוטובוס יחסוך את הנסיעות המיותרות במוניות שעולות כסף רב ואת ההסעות של ההורים. אני רוצה להודות לראש העיר, חיים ביבס על הנכונות להוציא את המיזם החשוב הזה לפועל למען כלל בני הנוער בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


"עיריית מודיעין מכבים רעות מדגימה אחריות מה היא", מוסיף ואומר רועי שוורץ תיכון, מייסד ויו"ר 'נוע תנוע', "העירייה תאפשר לתושביה הצעירים של העיר לבחור איך לבלות ביום השבת, כרצונם, כפי שהרוב המוחלט של הציבור הישראלי רוצה. במהלך ארבע השנים האחרונות צברנו ניסיון בתחבורה בשבת, ללא מטרת רווח ובזכות עשרות מתנדבים חדורי מוטיבציה. אנחנו גאים להכריז כי שיתוף הפעולה עם עיריית מודיעין הוא הסנונית הראשונה של שיתופי פעולה בין נוע תנוע לעיריות למען תושביהן".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ולמה אין בימי בערב שבת אין גם לתל אביב

  2. .

    חבל שזה רק פעם בשבוע!!! עוד מעט חופש גדול ויהיה מאוד נחמד אם האוטובוס יהיה כמה פעמים בשבוע(:אני

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר