החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החניה במודיעין תעלה הרבה יותר לאורחים

עיריית מודיעין אישרה עלייה של 50 אחוזים בתעריפי החניה למי שאינם תושבי העיר

פורסם בתאריך: 26.5.19 08:26

אושרה העלאת תעריף החניה לאורחים המבקרים במודיעין-מכבים-רעות: מועצת העיר אישרה בישיבתה בשבוע שעבר את התיקון לחוק העזר למודיעין-מכבים-רעות (העמדת רכב וחנייתו) – התשס"ח 2008. על פי התיקון, יעלה תעריף החניה למבקרים בעיר (ולא תושבים) בחניונים שבהם נגבה תשלום עליה. המשמעות בפועל: שעת חניה תעלה 5 שקלים לשעה, במקום 2.5 שקלים.

מהעירייה נמסר כי שיעור האגרה מתוקן לאחר 11 שנים שבהן לא נעשה שינוי או עדכון של חוק העזר, ועתה התעריף מתעדכן בדומה למחיר הממוצע הנגבה בערים המקבילות בגודלן למודיעין-מכבים-רעות, אשר גובות בממוצע 5.5 שקלים לשעת חניה.

במקרים רבים התשלום בערים אלו, נגבה הן מהתושבים והן מהאורחים בעיר, אך כאמור החלטת מועצת העיר נוגעת למבקרים בלבד. תושבי העיר שברשותם תו חניה רשאים לחנות את רכבם ללא תשלום בכל אחד מן החניונים שבהם החניה היא בתשלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


החניונים שבהם ייגבה תשלום עבור החניה הם מגרש החניה הסמוך לבניין העירייה ולמע"ר ברחוב דם המכבים, ומגרשי החניה של פארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק והחניון הצפוני בקצה שדרות עמק זבולון, מול מתחם המסעדות 'קפית' ו'ענבה'.

בעירייה מציינים כי עתה, לאחר אישור המועצה, ישנה עוד דרך בירוקרטית עד ליישום ההחלטה בפועל, אשר דרושה את אישור משרד הפנים, ולאחר מכן את פרסומה ברשומות. עד אז, תעריף החניה יישאר כפי שהוא לפני התיקון, ויעמוד על 2.5 שקלים לשעה עבור אורחי העיר.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רועי

    מישהו פה לא יודע חשבון, פשוט בושה…
    5 שקלים זו עליה של 100% על מחיר קודם של 2.5

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר