מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית
מודיעין (צילום: פרטי)

לראשונה: משרד הבינוי והשיכון אישר מענקים לשיפוץ בניינים בעיר

המענקים יהיו בגובה של עד 1,000 שקלים לכל יחידת דיור ב-8 בניינים בעיר. את המענק תעניק לוועדי הבתים האגודה לתרבות הדיור בעיריית מודיעין

פורסם בתאריך: 22.5.19 06:00

לראשונה במודיעין-מכבים-רעות: משרד הבינוי והשיכון אישר מתן מענקים לשיפוצם של שמונה בניינים משותפים בעיר. הבניינים נבחרו מתוך 13 בניינים שהגישו את הבקשה למענק עבור שיפוץ חלקי של הבניין, המתייחס בין היתר לחדר המדרגות, קומת העמודים, שיקום השבילים, הריצוף, הגינון, התאורה ואיטום הגגות.

המענקים ניתנים על ידי האגודה לתרבות הדיור בעירייה. הסכום המקסימלי של המענק לשיפוץ חלקי עומד על 1,000 שקלים ליחידת דיור, בתנאי שעלות השיפוץ ביחידות הדיור עצמו תהיה בסך של 5,000 שקלים לפחות ליחידה. לצורך המחשה, בניין בן 10 שנים שבו 10 יחידות דיור, יכול לקבל מענק של עד 10,000 שקלים במסגרת המענק.

עתה, מתחילים ועדי הבניינים בהתנעת התהליך בשיתוף עם האגודה לתרבות הדיור בעירייה, והצפי הוא כי בקרוב יחלו השיפוצים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


הבקשות לשיפוץ החלקי הוגשו במסגרת החלטת משרד הבינוי והשיכון שפורסמה לפני כמה חודשים, אשר אִפשרה לבניינים במודיעין-מכבים-רעות להצטרף לראשונה לתוכנית קבלת המענקים, לאחר שקריטריון 'גיל' הבניינים בתוכנית הורד מ-20 שנים ל-10 שנים. לפני כן, בשל גילה הצעיר של העיר, לא ניתן היה להגיש בקשה כזו, שכן הפעם האחרונה שניתנה הייתה לפני 5 שנים, וגיל הבניין היה חייב להיות יותר מ-20 שנה, כאמור.

זיוה אסא, מנהלת האגודה לתרבות הדיור בעירייה: "קבלת המענקים הינה בשורה גדולה עבור ועדי הבתים בפרט, ועבור תושבי העיר בכלל. השיפוץ יתרום ללא ספק לחזות העיר, ישפר את חיי הדיירים ויגרום לעליית ערך הדירות. אני מודה למקבלי ההחלטות על כניסתנו למעגל מקבלי המענקים, ובעיקר מודה לוועדי הבתים על ההתגייסות וההירתמות לנושא, ועל הקדשת זמנם ומרצם לטובת דיירי הבניין, על חשבונם ובהתנדבות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר