הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)
הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הבורגנים: הקלאסיקה של ההמבורגר במודיעין

כשמדובר בהמבורגר בירושלים - קבלו אחד איכותי שנעשה בעבודת יד, רכותו וטעמיו יוצרים קסם מופלא וטעם לעוד ועוד, למי אכפת שהקסם הזה שוקל 80 גרם? הכירו את מסעדת "הבורגנים" הכשרה בירושלים. תוכלו להודות לי אחרי הביקור

פורסם בתאריך: 5.11.19 13:15

הסלוגן של מסעדת ההמבורגרים "הבורגנים" הוא 'הגודל לא קובע', וכמה שהם צודקים. ההמבורגרים הגדולים והעבים ביותר, אינם משתווים לאיכות המרכיבים והטעם שנוצקו במנה הקטנה והמופלאה שיצרו צחי יונה וחבריו במסעדת ההמבורגר בירושלים ובמודיעין. באמת ייחלנו להמבורגר מופלא כשהגענו למקום, רצינו שהמנה תהיה ייחודית וכובשת, אך מה שחיכה לנו שם היה מעבר לדמיון. ההמבורגר בירושלים – "מיני המבורגר" במסעדת הבורגנים הוא הכל מכל. אל תתנו לגודל להטעות אתכם, כיוון שכל מרכיב במנה המופלאה הזו תוכנן ונבחר בקפידה. בשר הבקר והכבש נטחן על פי מתכון מדויק ותוך הנחיות מיוחדות, הלחמניה טרייה, נימוחה וכמו נמסה בפה, היא לא דומיננטית מדי בכדי להשתלט על הבשר, אך מורגשת דיה בכדי להתרשם מטעמיה. מגוון הרטבים כמעט אינסופי וכולם נעשים במקום בהכנה אישית, ואפילו התוספות לבחירה על ההמבורגר אינן נופלות מהיצירה הכוללת.

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

האחראיים לקלאסיקה הזו הם צחי יונה, בעלים ומנהל מסעדת הבורגנים סניף ירושלים, ושני חבריו, בעלי שתי מסעדות נוספות של הרשת אודי חזון בעל המסעדה במודיעין ואוהד מלמד בקריית יובל. מסעדות הבורגנים כשרות ומספקות חוויה ייחודית ויוצאת דופן המתקבלת ממגוון המבורגרים קטנים הנעשים בעבודת יד ותוך השקעה רבה, המגיעים במגוון של טעמים שמעורר חשק לטעום את כולם. צחי יונה דאג לוודא שכל פרט ופרט במסעדה יעורר ויפתיע. הצ'יפס למשל נעשה על פי מתכון סודי, חתוך לפרוסות דקות מאוד, והוא קריספי וממכר. הרטבים כולם כאמור, נעשים במקום, והשפע בלתי נדלה: קטשופ, מיונז שום, אלף האיים, צ'ימיצ'ורי, ברביקיו, פסטו, טחינה, חריף אש, צ'ילי חריף, צ'ילי מתוק, חרדל, חרדל דיז'ון, ויניגרט, ועוד.

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מנות במסעדת הבורגנים כוללות: המבורגרים 80 גרם מבשר כבש או בקר וכן בטעם פיקנטי, ניתן ומומלץ להזמין במבצע זוג או שלישיית בורגרים. ויש גם המבורגר גדול יותר במשקל 250 גרם המוגש בלחמנייה עם רטבים וירקות לבחירה. תוכלו ליהנות ממנות כנפיים (12 או 24 יחידות), ומבחר כריכים טעימים המוגשים בג'בטה, כריך רוסטביף, סטייק, מעורב ירושלמי או עוף. עוד מוצעות מנות של טורטיות במילוי בשרים איכותיים הנצלים במקום על הפלנצ'ה, מומלצת בחום – טורטייה מעורב ירושלמי, רצועות חזה עוף או רוסטביף. הצמחוניים שביניכם יוכלו ליהנות מהמבורגר סויה והמבורגר פורטובלו, הרגישים לגלוטן ייהנו מלחמניות ללא גלוטן ויש גם מנות ילדים. התוספות להמבורגרים: ביצה עין, חזה אווז, פטריות, בצל מטוגן ועוד, ובצד תוכלו לגוון עם כדורי פירה, צ'יפס, טבעות בצל ומגוון סלטים.

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הבורגנים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

על הרעיון מאחורי הקמת מסעדת הבורגנים מספר צחי יונה: "מאז ומתמיד רציתי לעסוק בתחום המזון לאחר שנים של עבודה באולמות תצוגת רכב. את המסעדה הראשונה של הבורגנים פתח חבר טוב במודיעין, שנה לאחר מכן פתחתי את סניף הבורגנים בירושלים, ולפני כשלוש שנים, עובד שלי לשעבר פתח את הסניף בקריית יובל. "החלטנו יחד שלא לעבוד בדרך של זכיינות אלא לחבור יחד למען משותפת וכוח קניה מול ספקים. אנו מתמקדים ביעילות בכוח אדם, בשטחי מסחר, בדגש מהותי על ניקיון, טריות ואיכות המוצרים, ובאווירה ביתית המורגשת היטב אצל לקוחותינו הקבועים והמזדמנים".

והמתכון להמבורגר המופלא? מהיכן הוא הגיע? "המתכון שהוא לגמרי שלנו, בשר בעבודת יד, טחון על פי מתכון מקורי שהגינו ביחד ולמדנו שהוא מוצלח במיוחד וכובש את כולם".

יש לכם שירות משלוחים? "בהחלט. אנחנו עושים משלוחים לכל האזור, ועתידים לפתוח בקרוב סניפים נוספים של הבורגנים בצפון העיר, בפסגת זאב או במעלה אדומים"

 

מסעדת הבורגנים ירושלים

כתובת: דרך חברון 101, ירושלים

טלפון: 02-6258050

15% הנחה בהזמנת משלוחים דרך אתר משלוחה

כתובת המסעדה בקרית יובל: אורוגוואי 3, ירושלים

טלפון: 02-6433141

כתובת המסעדה במודיעין: ישפרו סנטר – שדרות המלאכות 121, מודיעין

טלפון: 08-9722555

לאתר: www.haburganim.com/he

לפייסבוק: Haburganim – הגודל לא קובע

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר