השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)
השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

מגשי פרלינים, מארזי מתנה וסדנאות שוקולד במודיעין

מה לא נאמר על שוקולד? שהוא נוגד דיכאון, שהוא ממכר, שהוא מסייע לעירנות ואפילו מאריך חיים. שבתי ברודר הפך את השוקולד למקצוע, בעיקר בגלל שהוא מאוד טעים. עכשיו הוא מקיים סדנאות שוקולד מרתקות למבוגרים ולילדים

פורסם בתאריך: 17.12.19 19:15

אחת ההשפעות החשובות של שוקולד – ויש לו לא מעט כאלה – הוא מצב הרוח. הרבה אנשים אוכלים שוקולד כשהם במצב ירוד ואין כמו טעימה אחת ממנו כדי שמצב הרוח יתרומם, לא מעט בזכות המרכיבים שיש בו ויש הטוענים כי זו תרופה של ממש. ההתעסקות בשוקולד כרוכה אומנם בלא מעט מאמץ, אבל גורמת לחיוך על הפנים ומחקרים מראים ששוקולד מריר אף טוב לבריאות בהורדת לחץ הדם ובהקטנת הסיכוי למחלות לב.

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

יש אנשים שהפכו את השוקולד למקצוע, אחד כזה הוא שבתי ברודר בן ה-30 מהישוב אפרת שנמצא בעמף המתוק כבר 4 שנים, עם עסק שהקים בשם "השוקולדים של שבתי". הוא מציע סדנאות שוקולד ופרלינים, מגשי אירוח ומארזים, כשגולת הכותרת היא כמובן הסדנאות המרתקות. ברודר מציע שלושה סוגי סדנאות: סדנה למבוגרים שיכול להיות כמפגש חגיגי לבני משפחה כגון יום הולדת או מסיבת רווקות, קבוצת חברים וגם סדנאות למקומות עבודה או חברות פרטיות המעוניינות בימי גיבוש לעובדים. סדנה שניה מיועדת לילדים, המותאמת לפי גיל ובה מכינים פרלינים מסוגים שונים ולומדים על השוקולד ודרכים לשדרג אותו בתוספות שונות. בסוג השלישי נמצא סדנה קצרה יותר, שבה ברודר מרצה ומסביר על אופן ההכנה של השוקולד תוך כדי שיתוף הנוכחים, מעביר מהידע שלו סיפורים ואנקדוטות מעניינות בנוגע לשוקולד ואליו עצמו. כל הסדנאות יכולות להתקיים בבית הלקוח או בסטודיו של שבתי.

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

לברודר יש מספר יתרונות בסדנאות שלו שכדאי לדעת: "אצלי הכשרות היא מהדרין חלב ישראל ואני יכול לתת מענה לכשרויות נוספות כדוגמת רובין או בד"צ, כך שכולם יכולים להשתתף ולחוות את החוויה. בנוסף אני מעביר סדנאות בשפה האנגלית ברמת שפת אם ואוכלוסיות דוברות אנגלית מאוד אוהבות את הנגישות הזו".

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

" אני דואג להביא את כל הציוד הנדרש ואין כמעט טרחה למי שמזמין את הסדנה. מה שנחוץ מעבר לציוד שאני מביא הוא שולחן וקצת מקום במקרר", מבהיר ברודר, "אני מביא הכל, החל ממשטחי עבודה, כלים לעבודה בזוגות, ועד לסינרים".

אבל היתרון הבולט של "השוקולד של שבתי" הוא הניידות, מאחר והוא מגיע כמעט לכל מקום בארץ ונהנה להפיץ את המתיקות הזו לכולם.

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולדים של שבתי (צילום: פרטי)

"הלקוח משלם כסף עבור החוויה וחשוב לי שהוא יקבל את המוצר הכי טוב שאני יכול לתת ואת הידע שרכש במהלך הסדנה יוכל ליישם בעצמו בבית. על מנת לספק את המוצר הכי טוב אני כל הזמן דואג ללמוד דברים חדשים בתחום. לפני כשנתיים נחשפתי לעולם צביעת הפרלינים ומאז אני עובד בטכניקות שונות לצביעת פרלינים והתוצאה מרהיבה ביותר. אפשר לומר שהתאהבתי בצבע. מבחינתי הצבע מעורר את השוקולד לחיים. במקביל אני מנסה שילובים שונים של טעמים שונים ומשונים וזו הרפתקה בפני עצמה. אני מציע סדנאות מתקדמות לאנשים עם ידע בסיס בשוקולד המעוניינים להרחיב את היכולות שלהם בתחום השוקולד ולהעביר אותם שלב אחד קדימה בתחום המרתק של השוקולד".

 

שבתי ברודר

נייד: 052-5660511

לפייסבוק: השוקולדים של שבתי Shabtai's Chocolates

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר