מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)
מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

מסעדת רוזה מודיעין: טברנה יוונית ומטבח ים-תיכוני

עם טברנה יוונית סוערת בימי שלישי, מנות מהמטבח האיטלקי והספרדי, עיצוב מוקפד ושירות ברמה גבוהה - לא פלא שמסעדת רוזה מודיעין הפכה למקום המבוקש ביותר בסביבה

פורסם בתאריך: 10.9.19 17:02

מי לא מכיר את מסעדת רוזה הוותיקה והטובה? רוזה מודיעין היא אותה המסעדה שתמיד אהבנו, אבל הפעם בגרסה חדשנים וממכרת, שאתם חייבים ללכת ולטעום בעצמכם. מפגש מושלם של אוכל טוב, אווירה קסומה ושירות חם ואוהב. מסעדת רוזה במודיעין, הוקמה בשנת 2016 על ידי היזמים הירושלמים חן גזולי ואור רבן. המסעדה משתרעת על פני שטח של 400 מטר, ומעניקה מרחב קולינרי אמיתי, אסקפיזם מתובל ועשיר במיטבו, בלב התעשייה העירונית. רוזה מודיעין שוכנת בלב המרכז התעשייתי "ישפרו סנטר", וממשיכה מסורת ארוכת שנים של אחותה הירושלמית, בשילוב מושלם עם המודרניזציה: האיכות המוכרת, הטריות והשילוב הנפלא בין טעמים מהמטבח האיטלקי והספרדי, שמתמזגים יחד לאווירה ים תיכונית שמגיעה לשיאה בערבי הטברנה המסורתיים שמתקיימים בכל יום שלישי במקום.

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

מה מיוחד במסעדה? האפשרות לשבת לפגישה עסקית בצהריים, לדייט רומנטי בערב עם אורות מעומעמים, או אפילו חאפלה כיפית עם חברים או משפחה, הכל הולך. העיצוב במקום אלגנטי להפליא ומשרה אווירה נינוחה וקלאסית בעת ובעונה אחת. עיצובים מרשימים, ריהוט יוקרתי, מושבים נוחים – הכל ביחד, בשילוב המוזיקה הנעימה הבוקעת מהרמקולים שמסביב, יוצרים אווירה אירופאית שבאמת קשה למצוא במחוזותינו. וזו רק אחת הסיבות לקיים שם אירועים – על הסיבות האחרות תוכלו לקרוא בהמשך הכתבה.

אתם רעבים?  התפריט של הרוזה מגוון ופונה לקהלים רבים, עם גוון קוסמופוליטני שיוצר שלובים אקלקטים מצויינים והכל מוגש בליווי תפריט יינות עשיר ומפנק. חן גזולי, אחד הבעלים, מספר על כמה ממנות הדגל של המסעדה: פלטת הבשרים הזוגית – פלטה מפנקת ועשירה במיוחד הכוללת צלעות טלה, פילה בקר, סטייק אנטריקוט, כבד אווז, ועוד מעדנים לקרניבורים. אל תדלגו גם על הפאהיטה המקסיקנית – טורטיות עסיסיות במילויים שונים, ואם תרצו לגוון תמצאו גם פוקצ'ות מיוחדות, פסטות ועוד.

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

בואו נדבר קצת על המנות מהטאבון – המנה המומלצת ביותר היא פוקצ׳ה כבד אווז (זהירות ממכר!), ולצד זה גם מנות לקהל הטבעוני והצמחוני, וביניהן גם ההמבורגר הטבעוני המפורסם של המקום. כל המנות מוגשות טריות ותמיד בטמפרטורה הנכונה, מה שנותן תחושה שהאנשים שם ברוזה בהחלט יודעים את העבודה, אוכל פשוט טעים ומיוחד. חן מדגיש כי "אחד העקרונות החשובים ביותר הוא נושא הטריות, לכן מקפידים ברוזה שחומרי הגלם במנות המסעדה תמיד יהיו טריים, איכותיים ועדכניים ביותר באפשר למצוא בשוק. בפינת הקינוחים אל תפספסו את ״הירושלמי״ – גלידת וניל מטריפה עטופה בחלבה, פקאן, טחינה גולמית, סילאן. ללקק את האצבעות.

טברנה בימי שלישי – עכשיו אחרי ששבעתם זו הזדמנות טובה להזכיר שוב – אל תפספסו את ערבי שלישי של הרוזה. אחת החוויות הכי טובות שיוצאות מרוזה מודיעין היא ליין ערבי יום שלישי שכוללים להקה יוונית בהופעה חיה, מנות ספיישל מהמטבח היווני, וגם מחירי אלכוהול מופחתים. מסתבר שהליין המשובח עשה לו שם טוב באזור עד כדי כך ש-280 איש מגיעים בדרך כלל לרקוד ולשמוח, לפעמים גם לרקוד על השולחנות, ולכן רצוי מאוד להזמין מקום שלושה שבועות לפני. חן גזולי: "ימי שלישי זו הצלחה ענקית שלנו. לי במיוחד זה עושה טוב לראות אנשים באים ונהנים ממוזיקה שנותנת להם תחושה של טברנה יוונית, אסלית וכל זה בלב מודיעין, נגיש ונוח".

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

מסעדת רוזה מודיעין (צילום: משה חתוכה)

גזרת האירועים – רוזה בר מודיעין היא אחד השחקנים החזקים בתחום האירועים שכדאי לכם להכיר. זהו המקום המושלם עבור בריתות, בר מצוות, ימי הולדת חגיגיים, ערבי חברה, כנסים ועוד. המיקום הנוח והאוכל הנפלא ודאי יהפכו גם את האירוע שלכם לבלתי נשכח. האירועים מתקיימים במתחם ייעודי של המסעדה במקום מרווח, מעוצב היטב ומשרה אווירה שמחה וכיפית, והאוכל כמו תמיד מוסיף צבע להכל. המקום מתאים לאירועים של עד 150 איש.

לסיכום – רוזה מודיעין מציעה חווית אירוח שמחה ומהנה, בניחוח שנע בין העולמות הירושלמים והתל אביביים בפאתי מודיעין הפסטורלית. רוזה כאן, חיה ותוססת בעיצוב מרהיב ומושקע ורק מחכה לכם.

אתר: rozamodiin.rest.co.il

טלפון: 08-6304644 \ 053-4277583

כתובת: שד' המלאכות 222, מודיעין

פייסבוק: https://www.facebook.com/rozamodiin/


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר