שמעון גואטה (צילום: חורחה נובומינסקי)
שמעון גואטה (צילום: חורחה נובומינסקי)

יו"ר דירקטוריון היכל התרבות במודיעין שמעון גואטה: "אנשים צמאים לתרבות ולטיולים"

יו"ר דירקטוריון היכל התרבות שמעון גואטה, מחזיק תיק התיירות בעירייה, בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על החשיבות להנעה מחדש של התרבות המקומית בצל משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 30.7.20 07:53

ענף התרבות במודיעין, כמו ברחבי הארץ, משותק. חבר המועצה שמעון גואטה (חיים במודיעין), מחזיק תיק מורשת ותיירות בעירייה, שמשמש גם כיו"ר דירקטוריון היכל התרבות במודיעין, אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי בעירייה מתגבשת תוכנית להחזרת פעילות היכל התרבות, בצל הקורונה, בכפוף להנחיות הממשלה. "אני כל כולי עוסק כיצד אפשר להחזיר את פעילות היכל התרבות, לצד המופעים והפקות לנוער שבוטלו בעיר", מציין גואטה, "מודיעין היא עיר שמעודדת את התרבות, והכל פשוט נעצר בעקבות הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בעקבות הקורונה כולם נפגעו", הוא מדגיש, "כשמגיעים לטייל באתרי המורשת בעיר קונים מהעסקים ונותנים פרנסה, זה הכל מעגל שנפגע. במסגרת תפקידי אני אחראי על מגוון תחומים, וכולם נפגעו בשל הקורונה, אתרי התיירות, היכל התרבות שסגור מחודש מרץ והעבודה ירדה לאפס, כמובן התנועה של האנשים שירדה ומשפיעה. העירייה עושה המון למען בתי העסק בעיר", מוסיף גואטה, "יצאנו בקריאה לבעלי העסקים שיקנו מעסקים מקומיים, אפשרנו להוציא שולחנות וכסאות ממסעדות מחוץ לתחומן ושיתפרסו במדרכות, פארקים וכו', וגם ברמת הארנונה הקלנו כשהממשלה אישרה הארנונה הוקפאה".

"בכל תקופת הקורונה אנו פועלים וחושבים תמיד איפה ניתן לעשות יותר", מדגיש גואטה. "חייבים שהמשבר הזה יתנהל תוך כדי תנועה ויוזמות, לצד ההגבלות שמשתנות ואנחנו מתאימים את עצמנו למשרד הבריאות. נכון שיש טיולים והציבור מטייל אבל לא כמו פעם, אבל שאנשים צמאים לתרבות וטיולים".

גואטה מתייחס בדבריו לאתרי המורשת בעיר, שאינם נפגעו, ואף מתקיימים במתחמים אלו אירועים ושמחות. "המזל שאתרי המורשת במודיעין לא נפגעו בגלל שמדובר בכניסה חופשית. בנוסף, באנו לקראת הזוגות הצעירים שאמורים להתחתן ופתחנו מלבד טיולים את אתרי המורשת לחתונות למשך השבועיים הקרובים, כאשר זוגות יוכלו לקיים את חתונתם בכפוף להנחיות במגוון אתרי מורשת למשל: פארק ענבה, גבעת התיתורה ועוד. הפלוס שזה תורם גם להכרת האתרים ברחבי מודיעין למי שעוד לא היה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    תושבי מודיעין מכבים רעות כמו רוב אזרחי המדינה נמצאים בפחד לאחר מסע הפחדה של היושבים בכנסת ישראל!!!
    נראה מי וכמה יגיעו להופעות…
    הגיע הזמן להתחיל להרגיע את הציבור!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר