החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

צמאים לתרבות בילוי: סיורי החוויה המודיעינית ימשיכו גם ביולי ובאוגוסט

בעיריית מודיעין מדווחים על ביקוש רב לסיורי החוויה המודיעינית של החברה להגנת הטבע, שמתמלאים במהרה מדי שבוע במשפחות ובמבוגרים - המיזם ימשיך לפעול עד סוף חודש אוגוסט

פורסם בתאריך: 25.6.20 08:01

אחרי תקופת הסגר הארוכה של משבר הקורונה – תושבי ותושבות מודיעין צמאים לתרבות בילוי בטבע. בעירייית מודיעין מדווחים על ביקוש רב לסיורי החוויה המודיעינית: "כנראה שהשילוב בין הזמן הממושך שנשארנו בבית במשבר הקורונה לאהבה לטבע, עורר את הצמא של התושבים והמבקרים לסיורים האהובים", מציינים בעירייה, ומספרים כי "סיורי החוויה המודיעינית שהתמקדו בחודש יוני בסיורי עששיות מרתקים באתרי הטבע הסובבים את העיר, התמלאו במהרה מדי שבוע עם משפחות ומבוגרים שנהנו מהדרכה של החברה להגנת הטבע. כך שלא היה סיכוי לכרטיסים עבור מי שחיפש בסמוך למועד הסיור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]



סיור עששיות, החוויה המודיעינית (צילום: אביטל סמית)

סיור עששיות, החוויה המודיעינית (צילום: אביטל סמית)


גם בחודשי יולי ואוגוסט, ימשיכו סיורי החוויה המודיעינית, כולם בשעות הערב הנעימות יותר, וכמובן שאם יהיה עומס חום כבד הם יבוטלו. ב-9.7 למשל, יתקיים סיור עששיות בבקעת הנזירים. סיור לילי בלב היער לאור עששיות אשר יגיע למערות מסתוריות ונלמד על הנזירים וההיסטוריה היהודית הקשורה למקום. הסיור יתחיל בשעה 17:00 עד 19:00. עוד סיורים שצפויים להיות בקיץ, 23.7 סיור על ינשופי הלילה של מודיעין ביער בן שמן וב-6.8 סיור לגבעת רגב על חיות הלילה ומערכות הכוכבים והקשר בינן לבין בעלי החיים לעל הגבעה.

ומה קורה היום, חמישי, 25.6? סיור העששיות יתקיים בגבעת התיתורה, אחד מסמליה היפים של העיר. מארגני הסיור מדגישים כי "גבעת התיתורה העשירה בהיסטוריה, מורשת, חי וצומח ומתובלת לאורך המסלול בה, בשרידים של מערות, בתי בד, מתקנים חקלאיים ואפילו מבצר. נקודת המפגש בכניסה לגבעה מרחוב כליל החורש פינת דרך יגאל אלון".

הסיור היום ייערך החל מהשעה 19:00 ועד 21:00. מומלץ להגיע עם פנס וכמובן נעליים סגורות. הסיור אינו מתאים לעגלות. במקרה של עומס חום כבד, הסיור יבוטל ויש להתעדכן באתר ובדף פייסבוק העירייה.

חבר המועצה שמעון גואטה, מחזיק תיק מורשת ותיירות, מוסר: "ממשיכים עם סיורי'"החוויה המודיעינית' שמאפשרים לכולנו לראות מקרוב את מה שכולם יודעים – שיש לנו את אחת מהערים היפות בארץ. בסיורים המודרכים נראה את פינות החמד של העיר, נטייל באתרי הטבע העירוניים ונכיר את ההיסטוריה והמורשת של האזור. השנה, אנו מציעים מגוון רחב של סיורים בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, ואני מזמין את כולם לקחת חלק פעיל וליהנות מהחוויה המודיעינית".

מחיר כרטיס – 20 שקלים. 50 שקלים למשפחה.

רכישת כרטיסים מראש דרך המוקד העירוני 106 – 08-9726020.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר