מלבי אליהו (צילומים: דף הפייסבוק של מלבי אליהו)
מלבי אליהו (צילומים: דף הפייסבוק של מלבי אליהו)

פתוח בשבת באזור מודיעין: מלבי אליהו – כבר 35 שנה במצפה מודיעין

בדוכן הירוק והמפורסם "מלבי אליהו" שביער בן שמן אפשר להנות גם מבורקס - המקום פעיל מאוד בשבתות ומאכיל מטיילים, רוכבי אופניים ומעריצים מושבעים של המקום

פורסם בתאריך: 27.2.20 14:54

יש כאלה שהשבת לא עוברת להם אם הם לא קפצו ל"מלבי אליהו" – הדוכן הירוק המפורסם, שפועל במצפה אליהו שביער בן שמן כבר 35 שנה. לצד שישה טעמים מלבי ניתן להזמין במקום שישה סוגים של בורקס ענק. הדוכן פעיל גם בשבתות.

הדוכן הפך עם השנים לנקודת מפגש בלב הטבע של מטיילים, רוכבי אופניים ולכל מי שרוצה ליהנות ממלבי איכותי וטעים. "אנחנו פה משנת 1985", מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", זאב חכמון, בעלי מלבי אליהו. "המקום מהווה נקודת מפגש להרבה רוכבי אופניים שבאים ליהנות ולקנות מלבי על הדרך, לאנשים שבאים לטייל בטבע ובכללי לכל מי שרוצה ליהנות ממלבי איכותי. בנוסף, אני מציע שישה סוגי בורקסים בטעמים שונים. למשל, תרד גבינה, תפוחי אדמה, גבינה בלבד, תרד ועוד לצד שתייה קלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כל הסוד של המלבי זה הסירופ הייחודי", מוסיף ומספר חכמון. "הבדל נוסף בין מלבי אליהו לשאר המלביות שהמלבי שלנו מורכב מחלב בלבד. יש לנו גם מלבי פרווה, אבל בשאר סוגי המלבי שלנו מדובר בנטו חלב ללא תוספת מים".

חכמון, תושב מודיעין, מפעיל סניף נוסף של 'מלבי אליהו' בפלמחים. לדבריו, הוא ממשיך את דרכו של אביו, שמכר מלבי ובחלוף השנים נכנס לעסק, כאשר המתכון המיוחד עבר לידיו מאמו ילידת טורקיה. "המלבי שאני מוכר בעגלה שלי עשוי בעבודת יד", מציין חכמון. "זה מתכון שעבר מאמי שנולדה בטורקיה, ואני ממשיך את דרך אבי. מלבי אליהו הוא היחידי בעולם שמציע שישה טעמי מלבי: מלבי פרווה, מלבי שוקו, שוקו עם חלב, אורז עם חלב, מלבי שמנת ומלבי מחלב קוקוס".

איפה?
מלבי אליהו, מצפה מודיעין – יער בן שמן (סניף נוסף בפלמחים).

מתי?
שבת ושישי: החל מ-9:30 עד רדת החשיכה.
ראשון עד חמישי: החל משעה 7:00 עד רדת החשיכה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר